NA: de Ph500 IPV de Ph200

Gisteren mijn Certina PH200 hier aangeboden om een upgrade te kunnen doen.

Ik moet zeggen de Ph200 altijd een leuk horloge gevonden te hebben met goede specs

Maar het jeukte om de Ph500 met zomerachtige oranje dail aan te schaffen.
Door de verkoop van de Ph200 de knoop doorgehakt

Nog leukere specs en bezel met vergrendeling!

Nou nog een goede band…daar ben ik nog zoekende…zit nou op een zwarte racing…mogelijk mesh er op?

Graag jullie suggesties!

25 likes

Gaaf zeg, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik weet niet hoe je tegenover rubber staat, maar mijn eerste gedachte is een tropic.

Ik kan geen goed voorbeeld met de Certina vinden, maar een beetje dit idee:

3 likes

Zuludiver tropic erop en gááán!

2 likes

Ik zag je ph200 voor een hele nette prijs te koop staan en had bijna de stap gezet. De krasjes op het glas hielden me helaas tegen.

Die oranje dail van de ph500 is wel een hele lekkere voor de zomer. Zo maar weer eens kijken wat die doen op het internet… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ow en qua band zou ik denk ik voor een zwarte tropic kiezen.

2 likes

Gefeliciteerd en lekker zomers kleurtje!:sunglasses::sunny:

1 like

Een echte zomerklatser, geweldig! Mooie tropic en je bent klaar (ome Ali heeft echt prima tropics en voor die prijzen kun je gelijk wat experimenteren met verschillende kleuren) :sunglasses:

1 like

Ik had een mesh op de ph200. Stond echt prima. Ik zou wel een goede kwaliteit mesh nemen

1 like

Zomers horloge, lekker fris!

Ik had een Zuludiver Sailcloth band op mijn toenmalige PH200 gezet, draagt comfortabel (ook in de zomer) en kan tegen water:

1 like

Beide Certina heel gaaf! Die oranje is nogal dik of niet? Maargoed dat kan prima in de zomer bij korte mouwen :slightly_smiling_face:

Dit is de Hirsch Arne. Mooie structuur en uitermate geschikt voor het strand :grin:

1 like

Hear, hear, goed voorbeeld doet volgen
Heb alleen wel de PH200M behouden
Hier de PH500M op originele oranje Tropic

Zojuist de zwarte 20mm Trooc ook binnen voor de PH200M. Blijf even in de Ton sur Ton voor mijn desk divers

4 likes

Gaaf ding, proficiat. Ik zou hem ook op een (echte) tropic knallen!

Gr, HJR

1 like