NA: De Prince weer op zijn troon gezet.

Heel strak! Echt ondergewaardeerd, deze Tudor’s. Prachtig, extra leuk ook na alle TLC!

1 like

Die is mooi geworden! :ok_hand: :star_struck: Goed gedaan, veel plezier ermee. PS, past goed zo te zien op de foto’s.

1 like

Leuk verhaal om te lezen,en een super gave Tudor,enjoy :facepunch: :facepunch:

1 like

Prachtexemplaar
en vind ik persoonlijk ook één van de mooiste Tudors ooit gemaakt

1 like

Mooi werk, vooral de band ook een stuk mooier zo :ok_hand:t3: Hier recentelijk ook een Prince aangeschaft en 34mm draagt top!

1 like

Van welk jaar is deze @Gary1988 ?

1 like

Als ik hem zo naast de Avenger leg (43mm) is het verschil wel groot, maar vind dat beide kan. En in mijn ogen mag een “vintage” wel iets subtieler. En door de stalen band draagt het ook net weer wat groter.

2 likes

Het kan ook beiden prima, kleiner draagt alleen stukken comfortabeler. Geen gedoe met jassen en mouwen die blijven steken, geen overhangende kast die de polsbeweging irriteert, geen opvallend horlogestatement. Voor in de zomer natuurlijk wel leuk wat meer opvallends om de pols.

1 like

Exact durf ik niet te zeggen.

Gezien er een solid 62470 bracelet op zit i.p.v. de folded versie die op mijn 74000 uit 84 zat op zit gok ik ergens tussen 2000 en 2010…

Maargoed dit is één grote aanname… wellicht dat iemand anders hier een goed aanknoop punt weet om hier achter te komen ?

1 like

Okay,ik had gedacht ouder,maar ik weet het verder ook niet,maakt ook niet heel veel uit :blush:

1 like

Het zou zo maar kunnen hoor, deze versie heeft in Iedergeval geen Rolex markering meer op de kroon en deksel… en volgens mij zijn ze daar in 1998/1999 mee gestopt.

Lijkt me best leuk om de exacte datum te achterhalen. dus als iemand meer weet hoor ik het graag

1 like

En via het productieummer/serienummer een check doen?

Staat er geen serienummer gegraveerd tussen de lugs? Bij de oudere modellen is dat wel het geval.

1 like

Zo weer wat geleerd :sweat_smile:

Inderdaad ff googlen en het serie nummer verteld dat hij uit 1999 komt !

afbeelding

Bedankt voor de tip !

1 like

Het resultaat mag er wezen. Erg mooi geworden en de maat is prima.

1 like

Mooi resultaat, proficiat!

1 like

Mooi geworden, En nee, zeker niet te klein.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst :hugs::pray:

1 like

Heel erg mooi geworden. :+1:

1 like

Fijn om te lezen en prachtig resultaat. Veel draagplezier.

1 like