Wat een prachtig ding.
Heel veel plezier ervan.
Zijn dit de Chinese cijfers 1 tm 12 of zijn dit gedeeltelijk fantasie figuurtjes?
Als ik Google op chinese cijfers kloppen sommige cijfers wel en sommige andere cijfers zien er totaal anders uit.
Mooie klok! Veel plezier er mee
Heel mooi.
Ik vind de wijzerplaat heel clean en fraai
Gefeliciteerd met deze prachtige NA.
Goede spot!
Was benieuwd wie als eerste zou zien
De nummers 1 tot 10 zijn zoals het in Suzhou is de nummers 11 tot 19 worden in Suzhou als samengestelde nummers uit 1 tot 10, dus 11 is samengesteld van de nummers 1 en 10, maar Halcyon heeft besloten om esthetische reden verder te gaan met de tekens die volgen op het teken van 10 namelijk 20 en 30…confused?
Ik begrijp dat voor sommige dit een dealbreker kan zijn, maar ik vind het voor de esthetiek prima.
Gefeliciteerd
Gaaf zo’n wijzerplaat van porselein. Veel plezier ermee!
Ik zie dat deze ook met SW200-1 te bestellen is maar dat maakt hem een dikke € 250 duurder.
Maar mooi elegant horloge hoor, veel plezier ermee!
Die SW was niet meer leverbaar helaas, maar verder is die Miyota wel OK hoor ( en nu is de SW er weer zie ik)
Oh zeker, niks mis met die Miyotas, zelf genoeg ervaring mee.
Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee.
Heel lekker!
Mooi en uniek!
Gefeliciteerd!
Apart! Ik vind die dragons wijzerplaat de moeite waard, maar niet voor €2,6k
Cool horloge, zo te zien. Hoe is het zij en achter aanzicht van de kast? Dat zijn toch dezelfde maten als van mijn Tourby destijds, als ik het me goed herinner.
De wijzerplaat lijkt erg cool, maar inderdaad, je foto’s laten niet zien hoe bijzonder porselein in het echie is.
Gefeliciteerd!
Dang foto van achterzijde vergeten…morgen bij juiste licht maak ik een, en vandaag in de zon waren de kleurschakeringen echt geweldig…maar niet in een foto vast te leggen
Maten van de Tourby
40 mm diameter, 10.6 mm height, 48 mm lug to lug
Das een keer heel wat anders, fraai hoor!
Veel draagplezier met deze sierlijke aanwinst.
Bijzondere aankoop. Enjoy!
Heel speciaal,zou ik ook dragen, veel draagplezier
Als beloofd foto van de achterzijde, een mythisch Chinees dier denk ik en gelukkig geen zichtbodem, dat kan je bij een grand complication horloge doen maar niet op zoiets, voor mij had waarschijnlijk een dealbreker geweest.
Mooie wijzerplaat! Veel draagplezier.