NA de S1 van Timex

Al een tijdje merk ik dat ik wat uitgekeken raak op veel van mijn horloges. Van sommige vergeet ik gewoon dat ik ze heb. Ze zijn niet prominent in beeld, letterlijk en figuurlijk niet. Ook de duikers waar ik voorheen warm voor liep, duur of goedkoop, ervaar ik nu als meer van hetzelfde. Eens een keer een andere bezel, een wat minder voor de hand liggend merk, het maakt niet uit.
Tot ik eind vorig jaar deze Timex voorbij zag komen, zo op het eerste gezicht heel gewoontjes. Totdat je de zijkanten ziet en het subtiele robijntje in de wijzerplaat. Italiaans raffinement, daar hou ik van. (Ook in auto’s, schoenen, kleding, eten etc)
Besteld en 4 weken moeten wachten, komt via de UK en die zijn zonder enige melding gewoon 3-4 weken dicht, de verzendservice dan. Prehistorisch land :frowning:
Maar goed, foto’s. Benieuwd hoe deze gaat bevallen.
"Unboxing"


Kwastje.

En hier gaat het om.

Het uurwerk (het is al wat te donker voor foto’s)

En een snelle polsfoto.

40 likes

Heeft even geduurd maar daar is ie dan :blush:
Veel plezier er mee!

1 like

Gaaf ding. Leuk gedaan die kast.
Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi!

Ik vind dat Timex sinds een tijdje weer erg leuke horloges maakt.

2 likes

Mooi!!! Lekker simpel. Is het in het echt een beetje te zien dat het een robijn is op de wijzerplaat? Ik zat eerst te kijken waar is dat gaatje toch voor.

1 like

Jazeker, dat is goed te zien.

Nou, dat is zeker een leuke. Ik ben ook verrast. Gefeliciteerd!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Erg leuk deze Timex. Inderdaad dat steentje en ook de zijkant vind ik erg mooi gedaan :ok_hand:t2:

1 like

Vooral die zijkanten en ik vind de achterzijde ook niet gek. Mooi horloge hoor, veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Prachtig! Ik heb er ook naar gekeken maar twijfelde te veel.
Ben benieuwd hoe deze bevalt na verloop van tijd.

1 like

Ziet er goed uit. Zal niet snel vervelen. Veel plezier hiermee.

1 like

Geniet er van

1 like

Gaaf horloge :watch:! Kun je iets meer vertellen over de specs/maatvoering? Thanks.

1 like

Schitterende kast. Vind de wijzerplaat (m.u.v. het robijntje) wel weer wat saai. Geniet er van.

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooie Timex.
Timex lijkt terug van weggeweest

1 like

Hier een link naar een review.

1 like

Wow! Ik ben wel verrast eigenlijk. Heel mooi :ok_hand: ben gelijk gaan zoeken. Ik kon het niet vinden, maar weet jij of deze ook beschikbaar is in het zwart? Mooie kast ook

1 like

Gaaf hoor, veel plezier!

1 like