NA: de SATmariner date

Niet te verwarren met een Submariner date, die worden namelijk als toolwatch (of als duikhorloge) gebruikt. Een SATmariner date niet :+1:.

Het was niet de bedoeling om vandaag een horloge te kopen, wel dat we vandaag de opening van de nieuwe boetiek van Rolex zouden bezoeken en als we er toch waren konden we gelijk nieuwe springbars op de DayDate van mevrouw SAT laten monteren en gelijk de president band erop laten slingeren. Ook kon ik gelijk vragen waar mijn GMT II 126711 CHNR blijft (2 sep 2019 besteld) :face_with_raised_eyebrow:, maar ook hoe het nu zit met die lijst, waar ik op sta voor een Sub date.

Daar aangekomen zag ik een Rolex TT in de vitrine, net voordat ik kon zien wat het voor één was, een GMT of Sub, zag ik een verkoopster dat ding uit de vitrine plukken. Oké, wij naar binnen en zag de verkoopster aan tafel zitten met een potentiële koper, mhh te laat.

We werden keurig verwelkomd en kregen wat te drinken en gaven de DayDate mee aan de ontvanger zodat de Rolex dokter even aan de slag kon. Nog wat te drinken mevrouw en meneer? We zijn toch aan het wachten op de DayDate dus ja hoor lekker, ondertussen zag ik dat de deal niet doorging met de potentiële koper en dat de verkoopster de Rolex TT terug wilde plaatsen in de vitrine en de chef van de toko vroeg aan haar ‘wat heb je met de TT gedaan’ zij: nog niets wilde het net terugplaatsen in de vitrine. De chef was het daar niet mee eens en zei, geef maar hier en legde het horloge in een box en nam het mee naar achteren, op z’n minst merkwaardig dit :thinking:.

Afijn, die gast die ons hielp kwam terug met de DayDate, keurig netjes met de president erop. Ik zeg tegen hem, jouw collega heeft net een Rolex TT meegenomen naar achteren die ik graag even wil zien, hij naar zijn chef, en na een paar minuten kwam de chef zelf en vroeg mij of ik geïnteresseerd was in een Sky Dweller. Ik zei huh… nee hoor absoluut niet, maar wel in die TT die je net meenam naar achteren. Hij: oh… die Submariner TT (zoals gezegd ik wist niet of het een Sub of een GMT was, kon het net niet zien) ik zeg ja die. De man baalde duidelijk :flushed::flushed: alsof het er één uit zijn eigen collectie was.

Daar kwam hij dan met de Sub TT, hele verhalen dat het net gisteren laat binnen was gekomen bladiebla. Maar ik zat verdoofd naar die Sub te kijken, wat een machtig mooi ding. Ik zat daar in mijn vrijetijdskloffie en durf te zeggen dat de man bij zichzelf dacht ach… hij gaat het toch niet kopen, hij gaf mij ook het gevoel alsof hij wilde zeggen, ik vind het niet erg als u het niet koopt hoor :thinking:. Mevrouw SAT zei: “regel jij even met de bank je betaallimiet om te pinnen”.

De beste man gaf nog aan dat hij ervan uit gaat dat hij minstens drie maanden moet wachten totdat hij weer een sportmodel in de winkel zal hebben, ik dacht dan voel je ook wat jouw klanten voelen :joy::ok_hand: maar ook lekker boeiend. Deze is van mij en vanaf nu heet het geen Submariner maar een SATmariner date.

Heel verhaal geworden weer maar zo is het exact gegaan. Op naar de foto’s van dit prachtige horloge.

Nog een extra schakel en een Swiss Kubik watchwinder gratis afgedwongen :muscle::joy::joy:, mevrouw SAT kreeg een doosje bonbons mee

150 likes

Potverdikkie Saté, dat is me een partij lekker.
Ga je deze dragen?

Als je iemand zoekt die er een keer overheen wil likken… :tongue:

9 likes

We moeten een date fixen, ook aan deze mag je likken onder de afgesproken voorwaarden :kissing_heart:

3 likes

Je moet zo’n stoere toolwatch wel gaan dragen SAT. Veel plezier ermee! :call_me_hand:t2:

1 like

Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Heel mooi zo’n Rolesor Sub! Geniet ervan

1 like

Thanks :+1:

Ik draag al mijn horloges Han, laat dat voor een ieder nou eens duidelijk zijn. Ik kras ze alleen niet of minder in ieder geval :v:

3 likes

Dat is en blijft toch wel bizar eigenlijk hè…

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Prachtig, vakmanschap, veel draagplezier, :+1:

1 like

Prachtig!! :star_struck: Geniet van deze nieuwe aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd en lekker aangepakt heerlijk :ok_hand:

1 like

Lekker hoor! En wat zul je hem weer in perfecte staat houden!

1 like

Blijft een apart wereldje die AD’s :smile:. Veel draagplezier met deze prachtige TT.:+1:

1 like

Leuk verhaal en een prachtig horloge! Erg mooie foto’s ook.
De chef ging waarschijnlijk gauw naar de achterdeur met de TT :smile:

1 like

Jij gaat hard :joy: lekker hoor :muscle:

1 like

Haha prachtig verhaal. En met een voldaan gevoel de winkel te verlaten zo met het idee van "haha die is van mij en pakken ze mij niet meer af '
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :star_struck: @SAT

2 likes

Erg gaaf, zo’n two tone sub!

1 like

Gefeliciteerd! Inderdaad, mijn TT Sub moest bij Gassan ook van achteren komen in maart. Is blijkbaar iets wat wel te koop is, maar niet in de vitrine komt te liggen. Enjoy!

1 like

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat je niet de éérste bent, is niet maagdelijk meer :dancer:

22 likes