Goedemorgen iedereen op de maandagochtend. Meestal begint de maandag moeizaam en moet men weer een gemaakte glimlach opzetten… ik ben daarentegen lekker aan het genieten van deze maandagochtend!
Mijn nieuwe aankoop!! Heel veel voorbij zien komen al, veel over gelezen. En ja: ik moest hem ook gewoon hebben. En als je hem dan daadwerkelijk ontvangt: wat een mooie groene dial, met prachtige hands en een geweldige case.
Absoluut genieten van deze topper!
35 likes
Bjr1983
30 september 2019 om 08:52
2
Chique! Mooi bandje ook. Combinatie is wel heel gaaf. Geniet ervan!
4 likes
Sion
30 september 2019 om 08:53
3
Sluit ik me bij aan. Mooi bandje inderdaad. Misschien voor mij ook een idee. Gefeliciteerd en geniet ervan!
2 likes
Wat een mooie wijzerplaat! Geniet ervan!
1 like
Pri
30 september 2019 om 08:54
5
Supermooi, veel plezier ervan !
1 like
Het bandje is van Fromanteel, is nog op de webshop verkrijgbaar voor als je daar interesse in hebt!
2 likes
Mijn beste,
Proficiat met deze geslaagde aanwinst!!
Ziet er fantastisch uit!!
En in combinatie met die sfeervolle band, heb je een ware eyecatcher om de pols.
Orologio Signaturis Temporis
1 like
RBK
30 september 2019 om 12:05
8
Leuke combo! Gefeliciteerd met de NA!
1 like
Dankjewel, draagt heerlijk. Band is ook lekker soepel leer!
1 like
hier kan je niet fout mee gaan.
Real live verbazingwekkend mooi horloge!!!
1 like
Goede combinatie met dat bandje
Enjoy!
1 like
Toffe combinatie, staat mooi om je pols!
1 like
flowert
30 september 2019 om 17:32
15
Mooi horloge! Het bandje zou mijn keuze niet zijn maar als jij er wel blij mee bent:
1 like
Heb je tips voor goede banden aan de sarb? Ik vind combineren nog wel een beetje moeilijk met deze dial
Olijfnato? Die lijkt me misschien wel leuk. De Twotone band is niet zo mijn ding, ook de jubilee minder bij dit horloge.
1 like
Ronvang
30 september 2019 om 18:16
20
1 like