NA: De Seiko SARX015

Beste HF’ers,

Had een week geleden een topic gemaakt genaamd ‘Advies’. In deze topic vroeg ik mensen om hun advies als het gaat om goede horloges onder de €350. Ik heb mijn keuze gemaakt. Mijn eerste horloge is uiteindelijk geworden (tromgeroffel…): de Seiko SARX015. Persoonlijk ben ik helemaal verliefd op/blij met dit horloge ook al heb ik hem pas 3 dagen. Mijn ‘horlogefotografie’ is nog niet heel op en top, maar in ieder geval een paar foto’s :slightly_smiling_face:.

Bedankt forumleden voor de hulp en pluk de dag!

(P.S Weet iemand hoe ik een oude topic van mijzelf afsluit of verwijder?)

30 likes

ff @Jur vragen binnen je topic.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aankoop en veel draagplezier!
Het horloge lijkt sterk op de mijne (SARB033). Dat is ook zo’n beauty.

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, Prachtig horloge.
Ben een groot fan van de SARX serie van Seiko

1 like

Geniet van. Eén van mijn beste aankopen :sunglasses:
Seiko Presage SARX015 Cognac

Gr.Wander

5 likes

Mooi model met een fijne band :ok_hand:

1 like

Staat je goed! Benieuwd ook naar de combi met de bruine band :sunglasses:

1 like

Geniet van je NA, ziet er goed uit :+1::+1:

1 like

Prachtig! Ik heb al een jaartje niet aan dit model gedacht, maar zowel de 015 op staal als de 019 met de rode secondenwijzer zijn erg tof. Ik heb hier retelang naar zitten loeren, maar ben op drie verschillende SARB’s terecht gekomen.

Hoe dan ook was dat misschien wel onterecht. Ik vind deze SARX erg mooi en plat, met mooie wijzerplaat en toffe stick wijzers. Echt een übercool ding met een mooie hoekige kast die bijna naar een sportievere 44gs vormtaal neigt.

:+1: Veel plezier er mee.

3 likes

Prachtige sarx gefeliciteerd!

1 like

Heel netjes.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze mooie aanwinst!!
Een solide en eveneens elegante Seiko, waar je nog lang plezier van zal hebben. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Gefeliciteerd met je aankoop :+1: heel mooi

1 like

Mooie -en volgens mij comfortabele- band zit er op.

Ik snap wel dat je blij wordt van deze NA.

1 like

Mooi ding! Komt deze bij @Triplock vandaan? Dan was jij me nèt voor helaas. Maar hij is je gegund, veel plezier ermee! Mooi horloge om de collectie mee te beginnen.

2 likes

Inderdaad gekocht van Jeroen (@Triplock). Fijne gozer om mee te onderhandelen. Hopelijk komt er nog een Seiko SARX015 op de horlogemarkt die is jou gegund!

2 likes

Bedankt voor de reactie!

1 like

Heel mooi horloge, heb hem zelf ook. Heb alleen de wijzers vervangen.

Hier nog wat foto’s samen met de SARX045

4 likes

Helemaal te gek! Wat is eigenlijk het verschil tussen een SARX015 en in jouw geval een SARX045? Je hebt volgens mij ook een SARX035.

1 like