NA: de Seikonaut een Nautilus hommage

Ik ben groot fan van Patek Phillipe maar aangezien ik nooit zo’n bedrag voor een horloge zal kunnen verantwoorden moet ik die “jeuk” ergens anders mee stillen.

Hoe, werd voor mij meer dan duidelijk toen mijn neef (@Mauroo) mij een filmpje doorstuurde wat ging over iconische seiko’s en hun nicknames. Op nummer 15 stond daar namelijk de Seikonaut een Patek Phillipe Nautilus hommage welke wel in mijn prijs klasse valt!

Op hommages zit natuurlijk een beetje een taboe, wat ik begrijp als het een exacte kopie is. In het geval van de Seikonaut vind ik dat er hier geen sprake van is. Natuurlijk heeft hij dezelfde kenmerken, maar heeft ook zeker iets eigens.

Maar genoeg gelult hieronder volgen de foto’s!

Ik ben (nog) niet zo’n goede fotograaf of zo’n vlotte schrijver zoals er vele van jullie zijn maar ik wilde toch een beetje bijdragen aan dit mooie forum.
Mocht je tips hebben met betrekking tot de foto’s en/of de tekst hoor ik dat natuurlijk graag.

22 likes

Tof.! Gefeliciteerd mooie aanwinst :ok_hand:t3:

1 like

Mooi ding. Leuk! :ok_hand:t2:

1 like

Pareltje!

1 like

Tof horloge.
Ik kende hem niet!

1 like

Ik vind het al een redelijk geslaagde poging om wat leuks te schrijven! Daarnaast een leuke aanwinst!

1 like

Leuke Seiko hoor!

1 like

Denk je alle Seiko’s inmiddels te kennen… Komt deze voorbij :sunglasses:. Leuk hoor :+1:
Lekker fout (goud) ook :yum:

1 like

Gaaf gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like