NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Fijne band die Zulu diver, Alleen die vanille lucht is wel erg aanwezig…

2 likes

Is ook logisch omdat de uurwerken generiek zijn natuurlijk. Maar kun je bijvoorbeeld aan een PADI wijzer variant van de Mini-Turtle komen?

1 like

Pas de problème.

1 like

Verdwijnt vanzelf. Als je het echt vervelend vindt even een nachtje in witte natuurazijn.

2 likes

Mooi om te lezen.

Ach, die zwem ik er wel in de zomer af :sunglasses:

Heerlijk vind ik dat :grinning:

Alhoewel sommige schildpadden zich best prettig zullen voelen in het zand, zou ik die van mij liever om de pols houden. Banden wisselen wordt dan helaas een probleem.

1 like

Valt mee. Met leer is het meestal geen punt. Dat is vaak flexibel genoeg. En er zijn genoeg rubberen bandjes die de dikke Seiko pinnetjes vreten.

3 likes

Padi Mini Turtle op de strapcode jubilee. Veel beter dan de standaard rubberen band en de stalen Seiko band imo.

6 likes

Het is een topper

5 likes

Ik ben er niet met een schuifmaat bij geweest, dus ik kan het je niet zeggen.

De Hirsch performance kwam met twee pushpins in de bandeinden, die heb ik er gewoon ingedrukt. Ook geen probleem.

Man, man, man, wat een detailvragen. :slight_smile:

giphy

Sja. Ik kan ook wel een gewone hebben hoor. Maar dat mineraalglas is kut. Ik heb al een Citizen met mineraal, en dat is echt minder dan Hardlex.

Ik wou dat ze voor 50 ballen meer gewoon een saffiertje leverden. Dan had ik er al een.

2 likes

Kostprijs €5 dus goeie handel

1 like

Dan worden er veel mensen getild. Een saffiertje met een goeie AR coating op de onderzijde is echt maar 5 ballen?

Reuzen zoals Citizen betalen mogelijk nog minder, want ik hield me in. Wat denk jij dat wen iPhone x inkoop kost :wink:

Software is niet gratis he. Da’s niet analoog aan een mechanisch dingetje. :slight_smile:

2 likes

De Mini Turtle gebruikt dunnere pushpins dan de SKX013 e.d… Ze zijn wel iets dikker als standaard pushpins, maar ik kreeg ze makkelijk in een Zuludiver Tropic band.

2 likes

Hier kan ik wat mee. Thanks!

1 like

Wat vinden jullie van de Zuludiver strap na het zien van bewegende beelden?
Niet te dik en/of grof voor de Mini Turtle?

Taper is 20-18mm, op zich prima voor een rubber bandje.

Wat een raar stuk fietsband. En waarom hangt daar een trog onder die zo groot is dat je er een kudde paarden uit zou kunnen voeren?

Nein danke. :slight_smile:

Duidelijke taal :smile:

De originele band gaat het 'm niet doen voor me. Weet ik nu al.
Ik ga het je moeilijk maken, kom eens met rubber alternatieven.

Edit: roep geen leer o.i.d. :wink:

1 like