NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Geinig.

Ik hoop dat ze op vakantie zijn gegaan :v:

3 likes
2 likes

Blauwe mini turtle op angus jubilee van Strapcode .

Vorig jaar de zwarte op Seiko metaal gehad.

Deze doet me meer. De vorm van de schakels komen overeen met de indices .

9 likes

Grappig dat dit topic weigert om te sterven, na 303 antwoorden zijn er nogal een paar mini turtles voorbij gekomen.

Ikzelf blijf blij met de zwarte omdat ie lekker flexibel is. :slight_smile:




8 likes

Je mag jezelf met trots “The Mini Tortoise Trainer” noemen :wink:

image

3 likes

Ik ben wel blij dat er eens wat liefde voor dit model is ontstaan. :slight_smile:

5 likes

Stalen band is binnen. Ik zeg win :sunglasses:

16 likes

Ik ook :sunglasses:

1 like

Waar haal jij die kekke nato’s? En is dat een beetje kwaliteitsspul?

Van harte met je aanwinst :sweat_smile:

1 like

Sterker nog, jij hebt (samen met @malus65) dit model enorm gehypet. Zo erg dat zelfs ik er eentje heb besteld. Toegegeven, op een terras in Belgrado na vijf halve liters Staropramen en vier glaasjes rakija. :joy:

4 likes

Miros.

Ja.

5 likes

Morgen eens kijken of de 20mm marineblauwe nato die ik heb liggen, wat is. Anders misschien wat andere kleuren proberen. Liefst zou ik hem op een Crafter Blue gooien, maar die bestaan voor dit model (nog) niet :frowning:

1 like

Uitstekende combi :+1:t2:

Hier nog steeds op een oeranje ZuluDiver rubber nato

4 likes

:grin:

1 like

Ik was volkomen nuchter en 100% helder toen ik hem kocht. Ik vind het een topper als je van sportieve duikers houdt en kleine polsen hebt. Afwerking eigenlijk minstens net zo goed als van z’n grote broer, bezel vind ik gewoon veel mooier met gepolijste en geborstelde vlakken. En die kroon op 3 uur? Boeie.

5 likes

:+1::+1:

1 like

Ik vind de kast pas de echte ‘winner’ vergeleken bij de Turtle.

2 likes

Heeft iemand de mini turtle ook nog naast een Sumo? Als vergelijkingsmateriaal? Heb zelf een blauwe Sumo welke echt de favoriete Seiko in mijn kist is. Daarnaast een gemodde SKX die maar weinig wrist-time krijgt en waarschijnlijk binnenkort in het blauwe gedeelte verschijnt. Wellicht is dit een leuke vervanger?

1 like