Ineens had ik weer de kriebels, er moest iets nieuws komen. Normaal ben ik van de ‘gewone’ duikers, maar ik was plots naar chrono’s aan het kijken (met dank aan de MoonSwatch-hype) en daarna zelfs naar ana-chrono Arnies, dus ik was redelijk de weg kwijt.
De Urban/Street Safari SRPE29 EN SRPE31 (de marine-grijze variant van deze) bleven hangen: metalen shroud, subtiel formaat, goeie wijzerset, dus toen ik deze bij Olfert afgeprijsd zag staan meteen maar toegehapt.
Meteen om de pols gedaan, inderdaad een heel subtiel formaat (ik droeg net een Samurai), toffe kleur, van zowel de kast als de wijzerplaat; zandkleur had ik nog niet eerder gehad.
Zo maar ‘s kijken wat ie doet op een zwarte flat vent.
Maareh, leuke kleur deze NA! Zie je niet vaak. En een Tuna-achtige is sowieso leuk! Congrats!
Overigens ziet deze er idd niet heel erg groot uit. Of heb jij enorme polsen? Hoe groot is deze?
Is toch wel 43 mm breed, maar omdat de lug to lug slechts 44 mm is (Samurai 48 mm), oogt ie veel kleiner op m’n 19 cm pols. De kleinere wijzerplaat schijnt ook mee te werken aan dat optisch verkleinende effect. Ik zal 'm zo ook 's naast een SPB143 leggen, kijken hoe dat vergelijkt.
Flat vent, MM300-rubber, ISOfrane, zwarte en khaki CNS ribbed nato’s: het kan allemaal! Op zwart wordt ie mooi ‘duister’. Bewijs in de vorm van foto’s volgt met beter (dag)licht…
Heeft de echte tuna dat ook?