NA: De stap genomen Omega Genève

Zoals sommige van jullie misschien gezien hebben, ben ik liefhebber van LED horloges, maar sinds ik hier op forum zit ook de smaak te pakken gekregen en naar andere dingen gaan kijken

Ik kwam uit bij vintage Omega’s, ik vind ze erg stijlvol, na hier een tijdje er veel over gelezen te hebben, ben ik eens op wat veilingsites gaan kijken en zag dat prijzen voor Genèves best redelijk te doen zijn voor een beginner.

Dit is dan het resultaat, ben benieuwd wat jullie van vinden

Heb gelijk na uitpakken snel wat foto’s gemaakt, zal later nog eens wat betere plaatsen

43 likes

Leuk aanwinst! proficiat!

En sorry van 2 foto’s van de doos :joy:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1:

Fijne klassieker in huis gehaald. Gefeliciteerd met je NA & veel plezier met variatie op LED!

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie vintage aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtig horloge, heel veel draagplezier maar dat zal vast goed komen.

Een prachtige klassieke Omega …een dikke proficiat :ok_hand:

Proficiat met je nieuwe Omega Genève.
Mooi horloge en doosje, veel plezier ermee!:watch::+1:

Hee… Tof man! Geniet van deze mooie nieuwe aanwinst.

Mooie aanwinst. Proficiat! Service op orde?

Heerlijke vintage Omega. Goede keuze. Enjoy!

Mooie aanwist ziet er goed uit.
Heb je nog tips voor me waar je dot soort juweeltjes vandaan haalt?

Wat een klassieke aankoop heb je daar te pakken, can’t go wrong with Omega :+1:t4::+1:t4:
Geniet ervan!!

Dat was mijn enige twijfel, verkoper zegt dat zijn vader hem heeft geserviced…wat dat waard is moet blijken :crossed_fingers:

Ga zowiezo even langs Meents en Bakker om band op maat te laten maken, dat durf ik wel met mijn LEDs maar deze nog even niet, ben benieuwd wat zij er van vinden

Tradera

Proficiat

Mooie aanwinst :ok_hand: wel de kroon vervangen want dat verdiend het horloge. Heb je iemand in de buurt met een timegrapher? Dan kan je snel genoeg een oordel vellen over de toestand van het uurwerk :+1:

Congrats! :pray:

Helaas ken ik niemand met timegrapher in de buurt ( zou Meents en Bakker dit doen?) , en kroon vervangen zal ik zeker laten doen

1 like