NA: de Straum Opphav Damascus. Een (S)traum van een horloge! 🔹

Mooi! En een mooi verhaal over een merk dat ik nog niet kende. Veel plezier ermee!

1 like

Tof! Straum spammed me op Insta omdat ze weten dat ik er stiekem ook 1 wil. Kon me tot nu toe inhouden, maar vind hem super fraai! Veel plezier maar dat komt vast goed :slight_smile:

2 likes

Prachtige vondst! Zowel van de oprichrers en van jou. Geniet van deze beauty!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:
Deze uitviering staat bij mij ook sluimerend op de lijst. Geniet er van en draag het horloge in gezondheid :+1:t2:

1 like

Heel mooi om dat staal zo te zien. Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

1 like

Heel nice!! Gefeliciteerd met prachtige NA. Ik ga er induiken, dank!!

1 like

Zeker doen! “Ermee duiken” kan overigens ook, tot 10ATM. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd ,super mooie aankoop :+1:

1 like

Prachtig horloge.:ok_hand:
Heel veel draagplezier.

1 like

Ook nog nooit van gehoord, maar mooi horloge en heel tof Damascus als kast (wijzerplaat trouwens ook super)

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst en voor mij weer een nieuw merk ontdekt!

1 like

Prachtig horloge, tof dat die wijzerplaat in het echt ook zo leeft, en deze kast is ook niet mis! Zit er al een tijd naar te gluren, dit maakt het niet makkelijker :wink:

1 like

Zal één dezer dagen ook wat foto’s van de box-set plaatsen… :wink:

1 like

Pwoahh… :drooling_face:
Ik vind echt alles mooi aan dit ding zeg. Heerlijk.
Veel draagplezier!

1 like

Ik ook :drooling_face:

1 like

dit komt toch wel heel dichtbij kunst hoor. Hier klopt inderdaad alles. de dial verdwaal je bijna in ey pfoew.

1 like

Dat damaststalen smeedpatroon op de kast werkt hypnotiserend
:star_struck:

2 likes

Absoluut!

Ze zouden er eigenlijk ook een damast stalen bracelet bij moeten maken, maar ik kan me voorstellen dat dat erg prijzig wordt aangezien de oplages vd damast horloges ook beperkt zijn. En niet iedereen wil ook een stalen bracelet erbij.

Gelukkig is ie op leer ook prachtig :grin:

Mooie NA post ook, thanks voor t delen :+1:

Veel plezier ervan!

1 like