NA: De strijd van de groene wijzerplaten heeft een winnaar opgeleverd

Ik mis deze in de keuzes…

Groeten
Rutger

5 likes

Haha ik had eenzelfde soort gedachte maar om het zó minutieus uit te werken…. :joy:

die CW die je erin zet is wel serieus cool trouwens…

@TS gefeliciteerd met de aanwinst! :+1:

1 like

Van harte met de NA. Veel plezier ervan.

Mooie combi met de camel band!

Ik wil al tijdje een Squale, die groene is wellicht de gelukkige, nu ik m’ zo zie!

dat is iets dat niemand kan zeggen,
je hoort het hier regelmatig in het blauwe gedeelte: ‘uiteindelijk geen klik mee’
maar de eerste indruk geeft dikwijls wel de doorslag,
dus je hebt gelijk, een mooi exemplaar wel :ok_hand:
draag hem met plezier

Alleen ontbrak deze nog in je lijstje

7 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst, mooi horloge!:watch:

De beste keuze denk ik, gezien dat je al een squale hebt.

Specifiek voor de GO SeaQ vind ik het altijd lijken alsof ze met dat horloge een wedstrijdje “wie krijgt de meeste verschillende fonts op een horloge” hebben gedaan. Ik tel alleen al op de voorkant 7. Werkelijk geen enkel font element is gelijk aan een ander.

2 likes

haha, zoiets ja :slight_smile: En zonder gekheid, die ijsblauwe CW misstaat niet in dat gezelschap.

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, welkom bij de club :wink:

Groene platen ft!!

3 likes

Erg mooi!

Ik overweeg hem ook al een tijdje. Hopelijk zie ik hem niet te vaak voorbij komen zodat ik mij in kan houden hahah.

Geniet er van!

Zeer mooie keuze, de Nomos is ook zeer mooi uit je lijst, maar daar was een goede reden om die te laten afvallen :slight_smile:

zag hem al voorbij komen maar laat hem toch zien

2 likes

Deze groene heb je gemist

2 likes

Had 'm niet gemist (zeker fraai horloge, met La Joux-Perret LJP-G101 van binnen), maar had de shortlist net niet gehaald…

1 like

Van een knappe wijzerplaat gesproken! Proficiat met uw NA, geniet ervan!

Mooie keuze, gefeliciteerd! Ik zat toevallig afgelopen week nog naar deze CW te kijken.

Blijft voor de groene wijzerplaten jammer dat die Citizen AQ4100-06W maar in een oplage van 250 gemaakt is.

3 likes

Leuk! Gefeliciteerd :smiley: