hierbij wil ik even patsen met mijn nieuwe aankoop en even een klein verhaaltje van mezelf delen aangezien ik nooit echt een even voorstellen rondje heb gedaan!
-Die nieuwe aankoop
een supergave submariner 16613 met de serti wijzerplaat

ik ben zelf in mei 2020 lid geworden van het HF omdat ik graag meer wilde leren en begrijpen over horloges. dit is een beetje uit de hand gelopen sinds toen moet ik zeggen
mijn eerste echte horloge was een speedmaster reduced die ik al heel lang wilde hebben, alles gespaard en uiteindelijk op mn 16e gehaald.
ik kocht de reduced omdat ik nogal smalle polsen heb en daarom vond ik de 42mm professional nogal groot. helaas na een week verkocht ik hem omdat ik er flink aan kon verdienen, leuk maar soms mis ik hem nog wel zeg. maargoed toen had ik een leuk bedrag en koos ik ervoor om te gaan sparen voor een stapje hoger namelijk de datejust… mijn doel was om deze nog te kopen voordat ik 17 werd. dus ik heb alles op alles gezet om het te halen en tot ik het bedrag bij elkaar had. tot mijn grote spijt en ergernis was ik welgeteld 1 dag te laat om mijn doel te halen maar wat scheelde het ik kocht bij onze grote vrienden van @AmsterdamVintageWatches een 1601/3 met linen plaat. supergoed advies gehad en tot op de dag van vandaag heb ik er heel veel draagplezier van.
na die tijd heb ik me even stilgehouden met geld uitgeven want naast horloges houdt ik ook van oude autos dus moest ik ook nog even mijn rijbewijs halen… maar afgelopen zomer kriebelde het weer en ben ik nogal instinctief in mijn vakantie in Maastricht bij juwelier Burger naar binnen gestapt. ook daar een leuk gesprek gehad en zelfs mijn vriendin vond het leuk dus dat zegt wel wat over de zaak… heel wat leuks gepast en uiteindelijk de deur uitgegaan met een Breitling navitimer.
ik moet eerlijk bekennen dat ik na een aantal maanden toch wel last kreeg van de voor mij aardig grote diameter van 42mm wat ook de reden is geweest om hem van de winter hier op het forum weer te verkopen. en toch wilde ik iets speciaals erbij hebben want ja alleen die datejust was voor mij niet genoeg natuurlijk, dus ik ben op mijn gemak wezen speuren op het forum of ik iets moois tegen zou komen en och hemel wat vond ik daar toch een gave sub! afgelopen week heb ik hem opgehaald in Hengelo, superleuk gesprek gehad en tof ontvangen. ik kan toch echt zeggen dat ik hier voorlopig nog plezier van ga hebben en nu maar hopen dat ik me kan inhouden de aankomende tijd

voor nu een fijne avond iedereen!
Gerko