Toen ik als klein menneke(dat is Brabants voor jongetje) in de jaren 90 leefde , lag er altijd maar een horloge op mijn nachtkastje. Het was een horloge dat veel herinneringen met zich meebracht aan mijn basisschool tijd. De tijd waarin de gewonnen flippo’s op het schoolplein opgestapeld lagen op de hoek van mijn tafel in de klas, de tijd waarin heel de klas Nike Air Max droegen want anders hoorde je er niet bij. De tijd waar heel de klas uit zijn dak ging op het moment dat de kar met de tv de klas ingereden werd. En het was de tijd waarin er maar 1 horloge furore maakte. De Casio F-91W. Elk heel uur hoorde je het piepje van de verschillende Casio’s in de klas afgaan op het moment dat er weer een uur voorbij was. Door deze piepjes wist je ook ongeveer wanneer schooltijd voorbij was zodat je kon gaan voetballen op de pleintjes. Het was toen destijds de Casio F-91W die het straatbeeld domineerde.
Goed verhaal
De evergreen is terug! Proficiat.
Mijn beste,
Zie dankbaar terug en vertrouwend vooruit!!
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd
Heel tof! Blijft een leuk horloge! Enjoy!
Het is een echte klassieker gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik weet nog wel dat ik als jongetje mijn horloges veel sneller versleet dan nu. Mooie klassieker.
Haha, ik had die van mijn zoontje net weer gejat omdat het plots begon te regenen en ik mijn vintage daaron maar weer heb opgeborgen. Dus deze hangt nu ook om mijn pols.
Blijft een geniaal ding. Leuk dat jij er ook blij van wordt.
Veel draagplezier van deze oude liefde!
Veel plezier van het horloge.
Echte klassieker. Draag 'm ook nog regelmatig, oude liefde roest in dit geval zeker niet.
Mijn zoon loopt er nu mee rond. Op de verlichting na near perfect.
Leuke aanwinst! Mooie knipoog naar je verleden …
Veel draagplezier.
Enne, wel op tijd komen anders moet je het schoolplein aanvegen.
Gefeliciteerd
Mooi hoor, hoe duur was de Casio? Hier in Thailand zie ik hem staan voor 600 baht.
Je kan het in Nederland onder de 20 Euro kopen. (Heb ik 2 weken geleden nog gedaan).
Gefeliciteerd met de NA! Retro never gets old :).
Heerlijke classic!!!