NA: De 'tijdloze' Murph in 38mm

Schitterende Murph (en idem film). Gefeliciteerd en veel plezer ervan :smiley: !

1 like

Dat is een klassieker! Proficiat met de NA

1 like

Nog steeds een mooi horloge na tien jaar. Ik ben zelf als Interstellar fan nog steeds zuur dat ik niet de limited box van de 42mm heb kunnen krijgen. :face_exhaling:

1 like

Veel draag plezier met je aanwinst :wink:

1 like

Veel plezier dermee :wink:

1 like

Heel gaaf. Mooie combi rugged/elegantie. Staat bij mij ook op lijstje. Die AR is idd matig. Heb een khaki auto en dat is precies de reden dat ik m wat minder om heb. (Icm leesbril tegenwoordig helaas….:grimacing:). Maar mooie klok!!!

1 like

De AR zit wel aan de binnenzijde vh saffier heb ik mij laten vertellen. En het is bijna een kenmerk van Hamilton om te spiegelen, je zou het ook als een vorm van extra verfijnd polijstwerk kunnen zien.

Als je vanuit de juiste hoek en lichtinval kijkt is het dan ook wel weer alsof er geen glas aanwezig is, of dat je door een superheldere waterdruppel kijkt. Het effect van externe coating (die kan beschadigen), maar dan zonder :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel goede keuze! Veel draagplezier :+1:

1 like

Voor mij een onverwacht tof horloge, schitterend. :ok_hand: Enjoy! :tada:

1 like

Wow wat een horloge. :love_you_gesture:t2::100:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Wat een prachtige NA Tom!
Niks aan doen, zou ook mijn suggestie zijn.
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met deze fantastische NA Tom. Deze Murph staat zo te lezen op veel lijstjes, en terecht. Cool :sunglasses:. Glas niet vervangen het is immers een Hamilton :grin:

1 like

Proficiat met je nieuwe Hammy Murphy Tom.
Zou wel in collectie passen maar dan wel de 42mm. :+1:

1 like

Nice veel plezier ervan.

1 like

Mooie foeld watch. Hier een leuke Erika’s MN strap op😉!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Supermooi evenwichtig horloge. :+1:

1 like

Geweldig horloge, en wat mij betreft de juiste maat :blush: staat je goed!

1 like

Een schitterend mooi horloge! :heart_eyes:
En dan idd met 38mm.
Soms kijk ik er ook naar met een schuin oog, maar de legibility is wat mij een beetje tegen houdt.

Geniet van dit prachtig uurwerk! :hugs::pray:t3:

1 like