Van harte met de bijzondere aanwinst
Nice, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Het staat je goed;)
Mooi, het contrast van de zwarte wijzerplaat met de overige details.
ik mag van mijn wijlen dierbare moeder niet jokken
.
Cheers!
Zeg nooit, nóóit! Maar het gebruikte keramiek in deze uitvoering (er zijn verschillende chemische processen om keramiek te fabriceren) schijnt door en door te zijn dus een echte ‘all black’ deze. Los daarvan hoop ik natuurlijk niet echt langs een granolmuur te schuren met dit horloge (of welke andere dan ook )!
Veel draagplezier
Mooi ding !!!
Gefelicieteerd
Mooi ding man, inderdaad eens wat anders. Een 40,5 mm zou perfect zijn na mijn mening.
Veel draagplezier
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, wat een bijzonder horloge. Dit zet deze weer even op de radar
Toch wel gaaf deze Tudor Gefeliciteerd
mooie tijd ermee , een beauty
Dit is een serieus mooi horloge!!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en geniet ervan (maar dat zal vast wel goed komen)
Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor!
Fraaie historische verwijzing naar snowflake op de secondewijzer en subdials.
Gaaf horloge! Gefeliciteerd!
ik vind juist van wel, zeker met die alcantara band oogt ie best sjiek. Ik heb zelf de Heritage blue, die vind ik kwa kleurstelling juist minder voor op kantoor, des te meer voor een zomers daggie uit mooie aanwinst hoor, geniet er van.
Allereerst gefeliciteerd met dit prachtige, bijzondere horloge!
M.n. de combinatie van de urenindices en wijzers met de beige band vind ik erg mooi maar zwart rubber staat natuurlijk ook prima bij de zwarte kast. Lekker afwisselen tussen “all black” en beige / zwart.
Specifiek deze (de uitvoering met rode accenten vind ik beduidend minder) heb ik ook al jaren op het oog maar “het komt er nooit van” zeg maar. De kans op aanschaf is na de aanschaf van de Daytona TT begin dit jaar eigenlijk alleen maar kleiner geworden…
Wat is die lug-to-lug afstand? Wat is de totale hoogte?
“John Player Special”, prachtige bijnaam, herkend door de “oude jongeren”. Zelf bedacht of… ?
Leuk dat je idd dat detail hebt gespot, lang niet iedereen is zich daarvan bewust. Voor de echte liefhebber !
Hij is vet!
Hij is erg mooi, kende hem niet, wilde na m’n Pelagos voor de koperen BB gaan maar wellicht moet die nu een plaatje opschuiven!
Erg bijzonder deze, proficiat