NA – de Tudor die je maar zelden ziet

zeker niet verkeerd deze Tudor :star_struck:
en met de Alcantara band ziet hij er top uit :+1:
geniet er ten volste van :smiley:

1 like

Ik heb de lug-to-lug nog niet nagemeten maar die is korter dan op mijn BB GMT om maar wat te noemen. De lugs zelf zijn korter dan die van de normale Black Bay (41mm) en de boorgaatjes voor de bandaanzet zitten ook dichterbij de kast. Zo op het oog is de lug-to-lug van deze Black Shield ca. 1mm minder dan die van de GMT.

Ook de dikte heb ik nog niet nagemeten. Lijkt in de buurt te zitten van de 1st gen Black Bays, dus met ETA uurwerk net zoals in deze een ETA (7753) uurwerk zit. Het is een Tudor en dus zeker geen platte dresser maar hij lijkt iets lager op de pols te liggen dan de Black Bays met manufactuur uurwerk en ‘uitpuilend’ achterdeksel.

En ja…

dank voor het compliment :relaxed: (dat heeft deze ‘jongen’ zelf verzonnen idd) want ik vind de kleurstelling treffend. Alleen zit er in deze geen ronkende achtcilinder.

En wat een plaatje is dit: a man and his machine. Niet dat ik de geringste pretentie heb dat ik met mijn Tudor JPS om de pols ook maar enigszins in de buurt kom van Senna achter het stuur van zijn Lotus (of was het een Renault)… Wat een tijden waren dat :pray: .

Plaatjes geleend van het www met veel r.e.s.p.e.c.t. :wink:. Cheers

1 like

Wouw ik vind het een mooie tudor lekker apart geniet er van :+1::ok_hand:

1 like

Ik denk de eerste Tudor die ik zie, die ik ook mooi vind! :face_with_hand_over_mouth: (Sorry Tudor fans)

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! :smiley:

1 like

Erg eigenzinnig, veel plezier ermee!

1 like

Gaaf als sport horloge :heart_eyes:

1 like

Gaaf zeg deze variant! Keramische kast. :ok_hand: Van harte met deze mooie NA.

1 like

Gefeliciteerd @hondersotto Serieus cool horloge. Lijkt me voor mij ook wat groot, maar erg mooi! Zeker met beige band een mooie verschijning.

1 like

Over smaak valt niet te twisten, mensen! Maar dank voor jullie enthousiaste reacties, om er maar een paar te noemen:

Maar de mooiste term vind ik wel:

Top en dank allemaal :clap: !!!

2 likes

Wat een unieke en gave aanwinst! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Wow die is heel erg bijzonder!

1 like

Mooi exemplaar! Geniet van je NA :sunglasses:

1 like

Proficiat met deze JPS Tudor.

1 like

Mooie Tudor tenminste eentje met normale wijzers :+1:

2 likes

Gave Tudor lekker stoer en robuust. Gefeliciteerd en enjoy :+1:t3:

1 like

Zeer mooie Tudor, die beige Alcantara band staat er ook goed bij.
Geniet er van :slight_smile:

1 like

Vooruit, nog eentje dan… :sunglasses:

3 likes