NA: De ultieme 2-piece? (binnen de grotere collectie)

Wat een heerlijke dubbele NA, gefeliciteerd!
En dan meteen

in jouw collectie. Met stip op een gedeelde eerste plaats. Genieten.

1 like

Erg mooi!

1 like

Hehe, ik schaam me er straks voor moor op heden staat de teller op 7. Elk een avontuur en mooi verhaal. Nu ik het bekijk was de BLNR zonder verhaal… :face_with_monocle:

Voor de kleur maakt mijn zenith veel goed🤩

1 like

Ik denk overigens dat zo’n spiralwinder keramische insert mega vet zou zijn met die hagelwitte plaat.

Ik vond het bij mijn speedmaster ook een dikke upgrade.

20240803_230701

1 like

Ja eigenlijk wel! Maar ik heb er de BLNR uitgezwierd voor de ceramische bezel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gefeliciteerd.

Leuk verhaal, gave foto’s! Zien er prachtig uit! :clap:

1 like

Dit duo! :fire: Bas en Aad zijn er niks bij

1 like

Heerlijk duo zo :ok_hand:t2: Vond op de één of andere manier de Explorer ook altijd wat instap/net niet gevoel… Maar begin hem de laatste tijd steeds meer te waarderen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Er was reeds een ander topic over maar ik snap het niet:

• historisch ontwerp van de wijzerplaat die gedurende de jaren telkens licht werd getweakt maar de hoofdlijnen zijn hetzelfde
  • oysterband zonder krasgevoelige gepolijste delen
  • wijzers die sportief maar toch anders zijn dan de OP wat het geheel toch anders maakt
  • heel bescheiden

Voor mij part is iemand die dit een instapper noemt iemand die niet verder kijkt dan de catalogusprijs :wink:

2 likes

Geniet ervan. Stevige week!

1 like

Topduo dit!! Ik kan me je rust wel voorstellen!

1 like

Gewoon qua looks… Beetje simpel richting saai vond ik hem. Maar de laatste tijd vind ik het juist wel lekker dat hij wat undercover is… dus heeft niks met de heritage te maken wat mij betreft

Mooie set.
Heb ook de 36mm Explorer en de Speedy Pro maar dan in het klassieke zwart.
Gewoon altijd goed.

1 like