NA: de ultieme G-Shock voor mij!

Op 15 april j.l. zat ik rustig op HF te scrollen, niet wetende dat mijn volgende aankoop daar gepost ging worden. Hier de post

Deze foto bleef maar in mijn hoofd hangen, dus heb ik begin juni @appietouw een bericht gedaan of hij aan mij wou denken als dit horloge de verkoop in ging. Zoals ik had verwacht, kreeg ik een keurig bericht terug dat het horloge voorlopig niet in de verkoop zou komen. Volkomen begrijpelijk!

Vervolgens ergens in juli kreeg ik ineens bericht of ik nog interesse had… Zeker, maar de horlogepot was even leeg. Gelukkig kreeg ik 2 weken de tijd om het benodigde geld bij elkaar te sprokkelen…

Et voila:

De best mogelijke oplossing naast mijn GX-56 collectie. Ter vergelijk hieronder 1 van de 7 aanwezige:

Ik ben meer dan blij met dit horloge!!! Hopelijk kan ik nu weer even rustig aan doen :slight_smile:

56 likes

Lekker opvallend kleur, geniet ervan :+1:t2:

1 like

Lekker van deze aanwinst genieton!

1 like

Lekkere klatser, gefeliciteerd!:muscle:

1 like

Cool ding.

Ook met een goed afleesbare negatieve display!
En dan nog zo’n kek kleurtje, ik vind hem tof!

1 like

Mooi ding en idd goed afleesbaar.
Ik mag die kleurtjes ook graag.

veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd met jouw nieuwe gekleurde aanwinst.

1 like

Het zonnetje in huis :sunny:

1 like

Wat een heerlijk vette aanwinst :muscle:t2: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe G! Deze kleur staat de rangmaster het beste als je het mij vraagt. Geniet ervan in goede gezondheid!:raised_hands:t2::four_leaf_clover:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd.:+1:
Een getalenteerde aanwinst!!
Ziet er indrukwekkend uit!!

Ik wens je er een enerverende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Nice! Nu is even de honger weer gestild. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

die G-Shocken gaan goed hier :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Die kan wel tegen een stootje. Lekkere zomerknaller!

1 like

Mooi!
Veel plezier en geniet ervan :raised_hands:

1 like

Lekker hoor!!!

1 like

Dat is wat je noemt een horloge! Cool MiP display, hoe bevalt dat? Voor mij zou een gewone square met een MiP display ideaal zijn!

1 like

Als iemand zo enthousiast is en ook nog eens prettig in de communicatie dan is de gun factor hoog. En een leuke deal zo gemaakt.

Geniet ervan en veel draag plezier! :facepunch:t2:

1 like

Lekker man! Goed gevoel altijd, als je eindelijk hebt wat je graag wilde toch! :+1:t2:

Mooie en bijzondere G-shock.

1 like

Vrolijke aanwinst. Zomer topper. Veel plezier ermee.

1 like