Dan moet je hem even linken zodat we weten waarover je het hebt.
Of…je koopt een PRX om het zelf te ervaren
Dit nooit…ik weet wat de prx bied…ik vind het een hele hele hele dikke prima voor het geld.
Super.leuk, mooi, goed gebouwd horloge… top
Dan moet je hem even linken zodat we weten waarover je het hebt.
Of…je koopt een PRX om het zelf te ervaren
Dit nooit…ik weet wat de prx bied…ik vind het een hele hele hele dikke prima voor het geld.
Super.leuk, mooi, goed gebouwd horloge… top
Proficiat!
De review vergelijkt een quartz in 40mm, dus niet een auto in 38mm. Maar de kritiek op de pasvorm van de sluiting, de kwaliteit van de band en de lume blijft natuurlijk staan.
Ik heb vier PRX-en gehad in 40mm (twee auto’s en twee quartzen) die ik allemaal weer geflipperd heb, nu heb ik er nog drie in 35mm (twee auto’s, ijsblauw en felgroen en een quartz in roze), dat is voor mij een prima maat. Maar of ze blijven…?
Mooi, proficiat! Ben benieuwd of er meer uitvoeringen in 38mm gaan uitkomen.
Congrats! Het is en blijft een super lekker model die PRX.
Ik heb die van mij verkocht aan een andere liefhebber hier op het forum. Het was de 40mm automaat in het blauw. En ik kan je vertellen… ik mis hem!
Nu was de verkoop wel met voorbedachte rade, want ook ik besloot om (in de toekomst) de blauwe versie van de 38mm te gaan kopen. Dat is nog niet gebeurd, maar ergens in de komende maanden zal dat wel gaan gebeuren. De 40mm was voor mijn polsen ook net even te enthousiast, dus ik ben maar wat blij dat deze nieuwe maat er bij is gekomen.
Plezier ermee!
Erg mooi, staat je goed
Gefeliciteerd ![]()
De review is gemaakt rekeninghoudend met dat het een Zwitserse horloge is van een bepaalde prijsklasse integenstelling tot Chinese horloges van onder de 100€ dus er zijn bepaalde verwachtingen ivm ontwerp, kwaliteit en afwerking. Persoonlijk vind in de review zeer grondig, diepgaand en alle positieve en negatieve aspecten goed uitgelegd waarom hij ze positief of negatief vind. Een paar voorbeelden van de negatieve aspecten zijn:
-De afstand tussen het glas en de wijzerplaat is te diep waardoor de binnenrand te veel licht reflecteert (voor quartz versie) en de dikte zou in het algemeen minder kunnen zijn
de seconde wijzer lijnt niet precies uit op de seconden op de wijzerplaat maar tussen 2 seconden in (mss een klein detail maar van een Zwitserse horloge die wel wat kost zou je dit wel mogen verwachten = slechte kwaliteitscontrole)
de laatste schakel aan de horlogekast is vast, het beweegt niet waardoor de echte lug to lug afstand groter is, er is veel speling in elke richting over de hele metalen band waardoor het ratelt
gebruik van goedkope split pins (zoals bij bepaalde Chinese merken) ipv screw pins
de verbinding tussen de metalen band en de vlindersluiting wiebelt langts beide kanten
de caseback is niet geschroefd maar geperst (quartz versie)
de vlindersluiting is te dik en de boog/vorm is niet correct
Voor meer positieve en negatieve aspecten voor de horloge verwijs ik naar de video zelf die gedeeld is een antwoord op mijn vraag of u kunt in YouTube “WR4K PRX” typen en dan komt u er ook wel op uit.
Bedankt om de video te delen, ik heb geprobeerd om de link naar de video te delen maar het lukte mij niet.
Deze heb ik hier idd ook in huis… zeker leuk.
Ok. Niks spannends dus.
Heb hier 2 stuks door het huis zwerven met Batt.
Idd eentje is niet goed uitgelijnd… voor mij.geen break point…voor mijn dochter die hem draagt iets.wat totaal niet zichtbaar is.
Klopt…weten we allemaal dat het geen klein dragende ploert is…
Deze keuze doen er zoveel.
Bij de PRXvind ik het zelfs bij de stijl passen… schroeven zijn vaak net wat dikker en dat zou deze band niet mooier maken .
Ik vind ergens ook dat je altijd schroefjes moet gebruiken. Maar uiteindelijk —>wat.maakt t uit?
Het geen top segment band.
Alleen ratelen heb ik er nog niet bij ervaren…draag dan ook eerder wat strak dan wat los.
Vind de PRX bracelet een gave en comfortabel dragen. Hij oogt ook goed en is netjes afgewerkt.
Ow… Ok…
Hier kan ik mij totaal niet in vinden .
Vind de band/sluiting rank en slank
Niet ervaren bij de 35.
Maar moet hierbij zeggen dat het de witte was en dus wie weet t minder/niet opvalt.
Die Chinese horloges zijn vaak heel heelmerg goed gemaakt.
Maar dat maakt het voor mij iig niet dat het een beter horloge is.
Het gaat om.meer dan bouw alleen.
De PRX is ook in deze review het betere horloge voor mij.
Tissot heeft een looks and feel weten te creëren die lekker en gaaf is
Is hij als horloge als in de bouw perfect? Nee tuurlijk niet maar dat maakt helemaal niks uit. Hij voldoet dubbel en dwars aan de looks/feels/kwaliteit en bouw kwaliteit voor wat het is… Een heerlijk flashy pakken en gaan horloge met een vleugje luxe.
Shinen met dat kreng, niet zeuren.
Mooie aanwinst!
Geniet ervan !
Gefeliciteerd met je PRX, veel draagplezier!
Gefeliciteerd met je NA!
Gewoon een heel mooi horloge voor dat geld! Geniet ervan ![]()
Gaaf! Prijs/kwaliteit verhouding is top👌
Nice! Gefeliciteerd! ![]()
Neen, nog niet… Het ziet er echt vet uit, daarvan hoefde je me niet te overtuigen eigenlijk, ik heb enkel bedenkingen i.v.m. build quality
. Is dit de jouwe? Is er al een krasje op? ![]()
![]()
En dat is serieus niet nodig!!
Ja.
Waar zie je die.?
Zal m zo eens pakken. Kan zomaar, draag mijn horloges niet met bubbel plastic eromheen.
Doe er alles mee.