Gefeliciteerd man
. Mooie maat, 38mm.
Bandaanzet is echter niets voor mij.
Nergens, gewoon een veronderstelling omdat ze berucht zijn dat ze gemakkelijk krassen door er gewoon naar te kijken ![]()
Ok
Protest.
Mijn 40mm.die door mijn lieve dame is gejat.
Die gebruikte ik als thuis beater…
Dus met de paarden.
De tuin
Enz
Nu mijn vrouw…die kijkt echt nergens naar als het om horloges gaat
Ding ziet er nog super uit.
Wat krassen op de bracelet…thats all.
Ik heb afgelopen weekend stoepje gelegd met de nieuwe om de pols…
Niks aan krasjes te vinden…
Dus.
Ik vind hem helemaal geen kras magneet zoals jij benoemd.
Je doet je best om er geen te kopen.
Je baseert je op je eigen wijze van zoeken.
Je zoekt negatief, Google helpt je aardig mee.
Gefeliciteerd met deze PRX. Een leuke uitvoering in een goede maat. Veel draagplezier
Oke, dit is voor mij een real life experience van iemand die in bezit is van de PRX en de reden waarom ik de vraag in de eerste plaats gesteld heb, omdat ik zulke ervaringen wou lezen.
Deze stelling klopt niet, mocht het zo zijn zou ik de WR4K review geaccepteerd hebben zoals die is en er verder geen vragen over gesteld hebben. Integendeel, ik zoek redenen om mezelf toch te overtuigen om uiteindelijk een te kopen. Mocht je zien hoe vaak ik een PRX die te koop staat bewaard heb zou je wel weten dat dit horloge mij wel aantrekt.
Ik probeer, in het beste van mijn kunnen, de voor en nadelen van iets goed te onderzoeken voor ik iets aankoop. Wat soms wel een vervelende eigenschap is…
“Bezint eer je begint” ![]()
Sinds gisteren ook de eigenaar van deze variant PRX. Erg mooi en draagbaar. Echter ben ik toch bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. Ik wil hem als vakantiehorloge gebruiken. En twijfelde zo hard over de 35mm blauwe variant en deze. Gekozen voor deze vanwege titanium en eens een andere kleurstelling.
Maar ja, twijfel dus nu al, na 1 dag. ![]()
![]()
Waar zit hem de twijfel? Kleur, maat? Er is ook een titanium met blauwe wijzerplaat. Maar dat wist je waarschijnlijk al ![]()
Ja klopt. Ik denk uiteindelijk de maat. Gisteren vond ik 35mm wel echt klein staan, hoewel ik met mijn Explorer in 36mm die maat wel gewend ben.
Was gegaan voor eens een andere kleurstelling.
Succes met wikken en wegen ![]()
De 40mm versie zal dan weer te groot zijn denk ik.
Ja 40mm is te groot, heb ik wel gedragen, maar die maten wil ik niet meer.
Mooi hoor… ![]()
Tissot een prachtig merk i.m.o…
Deze is goed man! Gefeliciteerd
Balen.
Vind de kleur neutraal genoeg om als alleskunner door te kunnen.
Blauw zal wat meer knallen geloof ik wel.
Voor mij was of is blauw bijna altijd keuze 1…dus daarom koop ik niet snel blauw meer. Voor je het weet heb je alles in het blauw heb ik bemerkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die 35 staat je goed! Ik zie af en toe een PRX opduiken in het wild en die grote maten tonen echt niet mooi op een te smalle pols ![]()
Ja helemaal eens.
Ik had eerst de 38mm titanium versie, maar bij thuiskomst direct spijt. Deze maat is perfect.
Dan is het perfect…
Ik vond de 35 echt een mini op mijn pols.
Elk polsje heeft toch andere wensen he.
Ja, ik draag een steeds kleinere maat sinds het begin van mijn horlogehobby. Terwijl ik zelfs Planet Ocean Chrono heb gedragen. 45,5mm… kan ik me nu echt niet meer voorstellen.