NA, de verborgen schatten van de Grand Seiko SBGA293

Een zeer mooi verslag over een zeer mooi kunstwerk!

1 like

Mooie review van een super horloge !
Gefeliciteerd !

1 like

Iedereen nogmaals dank voor jullie leuke reacties en op naar het begin van een nieuwe week vol kansen en gelegenheden. Voor mij deze week niet op horloge gebied overigens, ik ben nog wel even tevreden… :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Ik denk dat ik mijn graal gevonden heb. Ik ben al enige tijd naar verschillende GSen aan het kijken maar kon het nog niet helemaal vinden. Ik heb de snowflake al eens gepast maar de verdiepte power reserve wijzer kan mij niet bekoren. Het liefst heb ik de power reserve aan de achterzijde maar op deze wijze vind ik het bijna een aanwinst. Bij het rondzoeken op het modelnummer kwam ik ook dit filmpje tegen welke ik hier graag even deel.

En u heeft helemaal gelijk, dit horloge hoort op iets bruins thuis.

6 likes

Schitterend filmpje en mooi dat ook het uurwerk in beweging is te zien. Dank je wel voor het delen. :+1:

Beste Tha Papper, u bent vast en zeker in dienst van GS, of u krijgt voor elk verhaal op dit forum een GS cadeau. Ik ga ook maar eens goed leren schrijven, want zo’n SBGA293 trekt me wel. Ik zou haast de power reserve wijzer op de koop toe nemen!
Even serieus: ook ik ben telkens opnieuw onder de indruk van de perfectie die GS met (deels) handwerk weet te bereiken. Je hebt je enthousiasme geweldig onder woorden gebracht!

1 like

Dank je wel, leuk dat je zo te zien plezier aan het stukje hebt beleefd en ik hoop dat je je ooit over die wijzer heen kunt zetten… :slightly_smiling_face: En nee, mijn beloning bestaat gelukkig louter uit blije mensen. :blush::+1:

1 like

Genoten van het lezen en wat een prachtig horloge! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Schitterend horloge en schitterende review!

1 like

Mooi verhaal en nog mooier horloge, veel plezier van je na :ok_hand:t2:

1 like

Dank voor de enthousiaste en informatieve ā€œduikā€ in deze bijzondere GS :ok_hand:

1 like

Dank voor de leuke reacties mensen. :pray:
Ik moet wel bekennen, dat mijn eeuwigdurende onrust dit horloge alweer de wijde wereld in heeft doen trekken maar gelukkig hebben we de foto’s nog. :slightly_smiling_face:

6 likes

Wat een geweldig goed geschreven en gedetailleerd verslag van een prachtig horloge. Hier spreekt de mond en klopt het hart van een ware GS liefhebber!

1 like

Dank je wel Gerritjan en inderdaad, het blijven prachtige vakwerkjes. :ok_hand: