Wat ben ik fier om deze NA aan jullie voor te stellen.
Bijna een jaar geleden kocht ik van @Tempus_Fugit een pracht van een gemodde SKX, hij werd toen verkocht als “veel mooier dan dit wordt een SKX niet”. Prachtige SKX171 wijzerplaat, zwarte datumwiel, coin edge bezel met ceramic insert en een mooie domed saffier.
Ik heb hem lang en met veel plezier gedragen, tot er afgelopen zomer een SRPD46 via een ruil ( thanks again @Jeroenmk2! ) m’n pad kruiste Het leek me wel een leuke upgrade om het uurwerk + wijzerplaat en wijzers in te bouwen in m’n SKX en besloot wat advies in te winnen bij een ander forumlid.
Dit vriendelijke en uiterst capabele heerschap besloot dat de mod nòg meer af zou zijn met een bijpassende chapter ring met gouden ticks, SKX011 insert op originele bezel ( ook jij bedankt @Rotterdammert! ) en een top hat saffier.
Wat een top klus heb je afgeleverd! Ik ben sprakeloos. Gewéldig gewoon.
PS: Ik ben nog op zoek naar een naam voor deze geweldige mod, iets met goud? Ik sta open voor jullie voorstellen. De winnaar trakteer ik op een lekker Belgisch biertje, op een lokaal terras, of ik stuur eentje via de post.
Mijn complimenten voor deze geslaagde aanpassingen!!
Een vleugje chique, doch bovenal een krachtige sportieve karaktervolle uitstraling!!
Ik wens je er derhalve een uitmuntende tijd mee.