Die blauwe is echt nice.
Enjoy!
Leuke duo! Veel draagplezier, ze zien er tof uit.
Gaaf zeg die dial van die Teal versie!! Doet me een beetje denken aan die Seiko’s met de mantra’s, maar weer wat anders. Mooie aankoop!
Prachtig merk
Veel plezier ermee
Leuke horloges, veel draagplezier
Mooie aanwinsten zeg
Mooie aanwinsten, zelf fan van de Teal en de rode die verderop staat
Goed verhaal en prima aanwinsten.
Nice! Zelos is prachtig!
Mooie aanwinsten. Heb zelf de swordfish 40mm en de mako v3 met een wijzerplaat van sodaliet, ook net zoals die van jou prachtig. Als je de stalen band van de mako opmaat hebt zit die echt geweldig. Die van de swordfish is al goed, maar van de mako is echt een stuk fijner.
Leuke klokjes! Een meteoriet dial van Zelos heeft me al lange tijd aangesproken. Helaas dat ze zo moeilijk te krijgen zijn
Wow, baas boven baas hoor. Wat een wijzerplaat hè?!
Ja is een mooie wijzerplaat heb deze kunnen kiezen uit een aantal anderen toen ik hem kocht. Elke wijzerplaat is net zoals meteoriet echt verschillend van elkaar. En die aderen door het mineraal maakt het heel uniek.
Er staat nu een meteoriet Mako in het blauwe gedeelte.
Even gecheckt, zeer verleidelijk wel. Die patina dial en gilt hands is dan toch iets minder mijn ding.
Uhmm de micro adjust zit aan de binnenkant van de clasp… hij is zonder gereedschap bij te stellen… misschien even goed kijken
Gok dat vandaag jouw “lucky Day” is dan
Haha als je door had gelezen… Die had ik inderdaad al gezien, maar stond dus ook al op z’n ‘kleinst’ en was dus niet voldoende voor me om m helemaal op maat te krijgen… Morgen komt setje schroevendraaiers binnen dus dan gaan we los!
Die is echt schitterend, niet weg doen joh!