Press play
Goedeavond HF,
Ik heb dit topic 2 weken geleden al gemaakt en sindsdien was het aan het uploaden. Maar gelukkig is de upload nu compleet. Duurt even maar dan heb je ook wat.
Dit is het horloge waar ik al een paar maanden stiekem een beetje verliefd op was. Ze komen niet veel voorbij op HF.
Ik werd geattendeerd door wat mede HFers dat er 1 in het blauw stond. Na wat PBtjes met Pim de knoop doorgehakt.
Het was de dag voor kerst en een rustige zondag en geen op de weg. Ik had afgesproken met @Takak1988 bij vd Valk in Den Bosch. Ik was lekker op tijd en zat al aan de koffie wel werd ik wat afgeleid door een soort van vrijgezellenfeestje iets verderop. Veel dames in roze en paarse outfits. Plots werd ik opgeschrikt door een grote vriendelijke reus met onder zn arm een grote kartonnen doos. Pim is een ontzettende relaxte gozer met een leuke collectie horloges.
Na wat koffie en wat horlogepraat het horloge voor het eerst uitgepakt en in het echt nog mooier dan op de fotos.
Passen ging em niet worden daarvoor moest eerst de band op maat worden gemaakt. Afgelopen zaterdag even naar Eindhoven voor een mini GTG en even langs schaap en
citroën. Voor mij het mooiste horloge wat ik tot op heden heb gehad. Nog een leuk detail er zit een USB stick in de doos.
Ik mag helaas niet vertellen wat erop staat.
Hier nog even wat specs.
Kaliber: Zenith El Primero 3600.
Gangreserve 60 uur.
Waterdicht tot 10 ATM.
41mm maar draagt super fijn.
Safierglas is wat je wil.
En dan nog de coole chrono functie. Ik heb nog nooit zo in detail tegen mn vrouw kunnen zeggen dat ze te laat is of dat het lang duurt.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken waar Zenith de bal een beetje heeft laten vallen is de clasp. En de borging daarvan. Deze gaat niet makkelijk open en hij blijft wat rechtopstaan waardoor je de clasp ook wat moeilijker los krijgt.
wat