Nice gefeliciteerd
“Aviator Sea Diver”… konden ze niet kiezen?
Echt een geweldig ding! Persoonlijk vind ik die tropic erbij top, en anders zou een mooie stalen band m ook niet misstaan.
Prachtig. En als ik naar je andere stukken kijk ben ik heel benieuwd wat je allemaal gaat tonen hier. Blijven gaan man!
Mooi, mooi, mooi
Mooi man heeft karakter
Prachtige chronograaf, gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Donkergrijs suède
Mooi veel plezier ermee
Een werkelijk oogstrelend horloge. Een bruine leren band zal hem zeker goed staan.
Overigens is de sneak peak van je verdere collectie ook een lust voor het oog. Ben benieuwd wat we verder nog voorbij gaan zien komen.
Ik ben niet bekend met deze strap maker maar wat mij betreft een top suggestie.
Waarschijnlijk voor overzeese vluchten en gevechten. Altijd handig als je dan neerstort.
Dank allemaal voor de toffe en spontane reacties. Leuk dat ik heb kunnen verrassen met ‘weer eens iets ander’.
Sommige horloges zijn ontzettend mooi maar raak ik zelf een beetje op uit gekeken. Ee beetje als heel goed nummer wat je net te vaak op de radio hoort en daardoor de magie verliest.
Deze reacties motiveren om nog meer bijzonders te hunten .
Hey Bart van harte en welkom en wat een mooie horloge(s)! Ik snap je helemaal hoor…
ik doe er zelf ook aan mee maar elke dag je sub, speedmaster en DJ posten dan wil je wat anders.
En er zijn nog zo veel gave merken, modellen en complicaties te ontdekken (voor mij dan). Hiervoor zit ik op het HF! Veel plezier en houd ons op de hoogte.
Enorm vet horloge! Een die je niet vaak ziet! Geniet ervan.
Zet mooi horloge , eentje die ik tot nu toe nog niet kende.
Prachtige aanwinst, ik kende het horloge niet en om dan iets voorbij texzien komen dat zo mool is, vind ik dan weer prachtig.
Veel draagplezier.
Om (zeer) donker leer vind ik ‘m het mooist.
Schitterend zeg! Niet het echte werk, maar de re-issue is ook niet te versmaden:
Mooi horloge, geniet er van !
Op basis van de suggestie van @Brick een nieuw bandje besteld als tegenhanger voor de Tropic.
Een topper al zeg ik het zelf :-).