NA: Deep Blue Sea Quest 1500 Automatic

Hallo,

Mijn zoektocht naar een ‘gele duiker’ is gisteren beëindigd na aflevering van deze Deep Blue:

In eerste instantie moest ik even wennen, de wijzerplaat neigt meer naar goud dan naar geel (afhankelijk van de lichtinval), maar het misstaat hem niet.
Eerste indruk: een stevige jongen met ditto band. Het horloge (42mm) draagt comfortabel en oogt kleiner dan bijvoorbeeld mijn Tissot PRS 516. Verder uitgerust met saffier, ook op de bezel en een heliumventiel - wat zou ik zonder moeten :slight_smile:

Foto’s

Bedankt voor het kijken.

13 likes

Mooie foto’s; zelf gemaakt?
En een mooie aanwinst natuurlijk. Ben zelf niet zo’n fan van duikers, maar die gele dial is prachtig!
Veel plezier ermee!

Hoi, bedankt! Ja zelf gemaakt vanmiddag. Dat is een andere hobby van me :slight_smile:

2 likes

Horloge ben ik geen fan van. Maar zeer mooie foto’s!

Veel plezier ermee!

Ik heb zelf verschillende duikers , die ik bij gelegenheid ook gebruik bij het duiken in tropische warme wateren.
Derhalve begrijp ik je passie voor deze prachtige mooie gele duiker.
Ik heb zelf een gekleurde oranje monster die ik van een forumlid heb mogen overnemen en waar ik helemaal verliefd
op ben .
Ik wens je heel veel draagplezier met je prachtige gele aanwinst.

Van harte met deze aanwinst!!!
Ziet er goed uit!! :+1:

Gave klok en prachtige foto’s!

Inderdaad super foto’s, veel plezier met de duiker. :+1:

Mooie combinatie dat goud/geel met de witte urenindices en buitenring! De wijzerplaat lijkt ook wel een beetje lichtoranje te kleuren bij bepaalde lichtinval.

Veel draagplezier!

Grt. Marco

Inderdaad mooie foto’s Phrance!

Ongetwijfeld ook bij W2D besteld net als ik :wink:

Ik was al lang op zoek naar een witte duiker en ook regelmatig naar de automatische modellen van Deep Blue gekeken. Toevallig had mijn collega de Deep Blue Master 1000 een tijd terug besteld en die vond ik te groot en zwaar. Aangezien de Sea Quest kleiner was en voorzien was van een Miyota 9015 uurwerk toch de gok gewaagd om deze te proberen.

Echter nu ik 'm heb ontvangen gaat ie toch terug, hij is mij toch te zwaar. Al is ie qua formaat wel prima voor mijn 17cm pols. Het uurwerk loopt overigens zeer accuraat (+2 sec per dag) en de afwerking is uitstekend.

Mogelijk alternatief is een Halios Tropik SS, al blijft de Rolex Submariner ook lonken…

Jammer dat hij terug gaat, ook deze witte uitvoering vind ik heel geslaagd.
En inderdaad, mijn exemplaar komt ook van W2D :slight_smile:

Feli met de DB.
Alhoewel niet de meest verfijnde horloges, zijn de automaten (wat mij betreft) perfecte zomer/vakantie horloges. Robuust als een tank en een vrolijke zomerse kleurstelling.