Lekkere vette Deep Blue overgenomen van @Meisink, dit keer gewoon het bestaande merk. Eerder 2 horloges van Marijn over genomen die hij voor mij gemaakt heeft of zoals ze zeggen gemod maar dan wel met de specificaties die ik wilde. Ook deze Deep blue heeft hij heel netjes voor mij gemaakt, uurwerk en pakkingen nagekeken en natuurlijk ook wat glijmiddel erin . Alles weer net zoals het heurt. Daarna nog even een polijstje er over heen en ik kan er weer een jaren tegenaan. Tis voor mij doen een vintage (2016) maar dat mag de pret niet drukken. Nu de vraag, is het een horloge of een klok. Of zullen we het een dumbel noemen, sorry @Fate_Amenable_To_Change deze is ietsje zwaarder dan jij gewend bent
Kan je er mee duiken, jazeker wel, alleen kom ik niet verder dan het doucheputje
.
En dan die band, lekker breed en massieve schakels, voelt echt dat ik wat om de pols heb. Komt nog wel een keertje voorbij bij wat dragen wij vandaag.
Oke genoeg over deze deep blue, heb al weer een nieuwe op het oog iets heel wat anders, moet nog besteld worden.
En speciaal voor @Hof, je hebt BINGO en de eeuwige roem
Dus dan nog even de specs, eerlijk gepikt van het Amerikaans forum:
Kastdiameter: 45 mm
Kastlengte: 52 mm Kastdikte 16 mm
Kastmateriaal: 316L roestvrij staal
Gewicht: 283 g
Beweging: Japans Miyota 9015 automatisch
28 jewels
Bezeltype: Unidirectioneel 120 kliks
Bezelmateriaal: roestvrij staal met keramisch inzetstuk
Materiaal kristal: saffier
Kroon: geschroefd