NA: Deep Blue

Besteld tijdens de outlet een paar daagjes geleden.

Mijn eerste Deep Blue. Een Pro Sea Diver 1000m. Erg leuk klokkie.
Word waarschijnlijk wel een beater voor mij.
Met saffier glas…
En een diameter van 45 mm.
Hij is best zwaar. Allemaal Stainless steel.
Mooie bracelet en een helium valve aan de kast.
En volgens mij zit er een Seiko NH36 in.

Dankzij vele positieve reacties hier van forumleden over het merk, toch maar eens de duik genomen.

:slight_smile:

11 likes

Oh, en hier nog een wazig ‘lumeshot’ :grin:

1 like

Hey. Ja sorry. kzal wat meer info toevoegen aan de eerste post :blush:

Ik heb een aantal maanden geleden ook één besteld, maar dan de Protac 1000. Die is volgens mij bijna hetzelfde behalve de band wat goedkoop silicium is. Het kostte me circa 150 euro en dat is een relatief koopje.

Ik ben er gisteren mee naar de sauna geweest: 120 graden, Turks stoombad, jacuzzi, het geeft hem geen kick :slight_smile: Voor dat geld is het een leuk horloge al zijn er natuurlijk wat mindere punten: goedkope bezel en ook de afwerking van de kast laat te wensen over.

1 like

Ik vind ze best mooi en aantrekkelijk geprijsd,veel plezier ermee

1 like

Klopt. Daarom word het ook een mooi beatertje.
Ik heb 184 betaald.

Wauw, wat een prachtige dikke duiker, veel plezier ermee

1 like

Ik kon de verleiding ook weer niet weerstaan. Ik had niet veel keus meer qua kleur, doordat ik mezelf steeds probeerde in te houden om op de koop knop te drukken​:wink:!!! Maar als beater voor de zomer en mede door de goede specs voor een scherpe prijs, uiteindelijke voor de gele gekozen. Ik ben er erg content mee. Ondanks het flinke gewicht, draagt hij erg comfortabel. De sunburst dial speelt leuk met de zonnestralen en de lume is ook meer dan OK. Hij mocht vandaag mee naar Utrecht, waar ik ook kort de Winkel van Sinkel heb bezocht​:+1::smiley:. Hier nog een foto van hoe het vroeger ging​:stuck_out_tongue_winking_eye:!

4 likes

Mijn beste,

Een bevallige aanwinst!!
Fraai hoor!l
Veel plezier dan ook met deze koele zeebonk.:fish::fish::fish:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ziet er goed uit !

1 like

Knappe aanwinst, geniet ervan!

1 like