NA - Delft Watch Works HFLE2020 #26

Hallo! Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Frank en beginnend hobbyist binnen de horloges. Ik ben net afgestudeerd, dus dat grote geldschip zal niet lang op zich laten wachten :wink:

Mijn eerste (eigen) post op het forum en gelijk met goed nieuws. Ik ben vandaag bij @Rende geweest en mijn eerste horloge via dit forum gekocht (super leuke ervaring!). Ik ben zelf geboren in Delft en ben daarom hartstikke blij met de Delft Watch Works HFLE. Hierbij wat foto’s!

Edit* Niet mijn eerste horloge, wel de eerste aangekocht via het forum

72 likes

Welkom! En wat een mooi horloge om je hobby mee te beginnen! Heel veel plezier hier op het forum!

1 like

Goed begin :+1: Enjoy.

1 like

Welkom op HF Frank :+1:t2: gaaf horloge!

1 like

Welkom!

Mooi horloge heb je daar!

1 like

Welkom op het forum en zie dat mijn ex een mooi plekje gekregen heeft. Veel plezier ervan!

2 likes

Welkom Frank op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Wat is er mooier dan met een HFLE binnen te vallen.

Een mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Welkom op dit mooie forum en gelijk een goede start met een mooi horloge! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Welkom! Geniet van deze mooie HFLE, heb hem ook met genoeg draagtijd👌

1 like

Welkom, Frank, een mooie binnenkomer met die DWW (ik heb ‘m zelf ook), logisch want

Ik ook :grinning:

Veel plezier hier op HF :+1:

2 likes

Ik zag je op het topic van de hfle2020 voorbij komen en had al zo’n idee dat je dezelfde persoon was die ook op het aankoopbewijs staat. Leuk om van je te horen!

1 like

Mijn beste,

Frank,van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, Prachtige NA!

1 like

Welkom! Veel plezier hier en een prachtige aanwinst!!

1 like

Het was leuk kennis te maken Frank! Geniet van je prachtige aanwinst en ik ben benieuwd hoe jouw horloge-reis verder zal verlopen. Hou ons op de hoogte! :facepunch:t3:

2 likes

Welkom! En gefeliciteerd. :slight_smile:

1 like

Welkom, en een goede keuze als eerste aankoop :+1:t2:

1 like

Goeie keuze!

Je bent nu al een echte liefhebber, of dat goed nieuws is vraag ik over een paar jaar nog eens aan je :sweat_smile:

Tot die tijd: geniet!

2 likes

Goed begin en goed gedaan. Schitterend horloge.
welcome-15

1 like

Ga ik doen! Bedankt voor de leuke ervaring!

2 likes