Na mijn constatering dat er behalve de forum variant niet zo heel veel voorbij kwam op het forum over de DWW Oostpoort kreeg ik een bericht van @Subonno dat hij zijn Radial Gray wel te koop wilde aanbieden.
Na een paar weken nadenken (ik heb dit jaar al een Sjoo Sandstrom gekocht en een nieuwe saxofoon, dat hakt er allebei behoorlijk in) toch de knoop doorgehakt en afgelopen zondag het horloge gepast en gekocht.
Het horloge is in perfecte staat. Ik ga zeker nog wat meer foto’s maken, maar ben nu al meer dan blij. Hij draagt een stuk platter dan de Timex S1 die ik inmiddels weer verkocht heb. Blijft een mooi ontwerp, maar met 41 en wat dikkere kast bleef ie toch te vaak in de la.
Even een paar snelle foto’s. De details vragen er om nog een keer wat macro foto’s te maken. De meegeleverde grijze suede band heb ik even vervangen door de bruine band van mijn sjoo. De grijze band moet even wat extra gaatjes krijgen.
Zo’n fraaie kast. Mooie afwerking en dan ook nog in NL in elkaar gezet. En dat voor 750 euro nieuw. Volgens mij toch een merk wat misschien wat ondersneeuwt onder het geweld van Holthinrichs. Het is natuurlijk niet vergelijkbaar, maar je ziet wel dat de Oostpoort dezelfde aandacht heeft gekregen.
Binnenkort nog wat macro opnames dus. Voorlopig mag ie een tijdje om mijn pols.
Heel vet! Staat ook nog op mijn lijstje (deze grijze); ik heb een tijdje de transparante gehad maar die was te druk met die datum schijf. Veel plezier ervan!
Heel mooi! Ik heb ook de HFLE 2020 versie (uit het blauw overgenomen in vrijwel nieuwstaat) en die gaat nooit meer weg. Ik vind het een heel origineel ontworpen horloge en het is mooi gebouwd. De Bordeaux (?) rode kleur vind ik erg mooi.