NA: Delfts blauw

Zondagochtend de dag voor kerst door de regen naar een Van der Valk restaurant rijden, is normaal gesproken niet echt mijn hobby. Maar vandaag deed ik het maar wat graag, omdat de rit mij naar mijn nieuwe NA zou brengen; een Holthinrichs Ornament 1 Delft Blue. Aangezien ik mijzelf voor mijn werk bezig houd met 3D printen en additive manufacturing, had ik dit merk al langer op mijn radar staan. Elefgante horloges met een hele eigen smoel door de unieke 3D geprinte kast. Nooit echt de knoop doorgehakt, maar toen er hier op het forum een Delft Blue editie te koop kwam, ben ik maar gewoon in het diepe gesprongen. En nu, met het horloge om mijn pols, heb ik daar helemnaal geen spijt van. De speciale afwerking van de wijzerplaat, die bijna als emaille aandoet, maakt het voor mij helemaal af. Deze ga ik veel en met veel plezier dragen. @Veblen, bedankt!

De foto’s doen het horloge geen eer aan, maar hier moeten jullie het voor nu mee doen.

60 likes

Toffe aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Unieke aanwinst, gefeliciteerd. Top Kerst :christmas_tree: voor jou

1 like

Prachtige aanwinst! Ik loop regelmatig langs het atelier in Delft. Bijzonder horloge merk.

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige NA! :pray:t3::hugs:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like

Prachtig stukje Nederlandse trots om de pols, gefeliciteerd!

1 like

Heel mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst :hugs:

1 like

Mijn beste,

Ik wens je een mooie tijd met dit fraaie Horloge.:+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Ik vind dit overigens het coolste horloge wat ze maken, zeer mooi, die plaat.

1 like

Dank allen.

De plaat is inderdaad super. Geeft hem een erg mooie smoel.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA!

1 like

Bikkel :facepunch:
Mooi horloge, dat wel!

1 like

Mooi horloge. Veel plezier ervan.

1 like

Prachtig, proficiat. Zal ook op veel bandjes goed staan!

Gr, Vigorelli

1 like

Holthinrichs, altijd een dikke plus.
Schitterend nationaal juweel!

2 likes

Erg mooi en dus een dikke felicitatie waard! Veel plezier met deze Holthinrichs, Jeroen!

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd :+1:

1 like