NA: Deluxe wijzerplaat

Ben dus een fan van Deluxe (massief gouden) wijzerplaten en van de pie pan. Heb al een Longines Conquest en een Movado met opvallende gouden wijzerplaten. Aas al langer op een Omega Constellation Deluxe, maar die zijn van de Deluxen ook veruit het prijzigst.

Van de week op een reltief betaalbare Connie Deluxe gestuit. Rulle foto’s, maar ik verwacht dat het in werkelijkheid een plaatje is. Horloges heeft nog mooi de randjes die je wilt hebben. De arrowhead indices trokken me helemaal over de streep. Zojuist de deal gemaakt. Nu hopen en bidden tot hij binnen is.



Hierna nog een UG Polerouter en Zenith Captain Deluxe om er een kwintet van te maken.

30 likes

Gefeliciteerd; een trio lijkt mij al genot maar een kwintet is natuurlijk hemels

1 like

Wow!
Eventjes licht poetsen en die schittert je weer tegemoet. Mooi hoor :thumbsup:

Mooi.
Vind het dan ook gelijk de mooiste vd 3 :slight_smile:
Longines is ook gaaf

Hopelijk heb je een goede koop gedaan!
Altijd leuk. Wachten op het pakketje. :wink:

Jouw smaak bevalt me zeer. Je weet ze ook te vinden! Geniet van je voorpret.

1 like

Vlak die Gines niet uit…

17 likes

Ik hou er wel van :slight_smile:

Dit zijn overigens de Zenith en de UG


6 likes

Lekker man👍

Mijn beste,

Zó zó!!
Goed bezig!!
Ik wens je dan ook vele aangename momenten met deze “Gouwe Ouwe”.:+1:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Het zou mij zelf denk ik niet goed staan, maar vind ze wel altijd enorm mooi op een of andere manier.
Ik vind misschien de longines zelfs nog iets mooier :sunglasses:

…, dit had ik ook kunnen typen, helemaal mee eens.

Ik vind ze serieus prachtig…, bij een ander.

Prachtige strap op de Zenith! Mag ik vragen wel merk/type?

Haha, niet van mij (mocht ik willen). Plaatje gejat van het net.

Volgens mij gewoon een krokodil.

1 like

Volgens mij komt dit in de buurt: http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p6736h143s1546-Uhrenarmband-18mm-ro.html

1 like

Oh ja, het zijn juist de UG en de Zenith die je nog “moet”. Las het even verkeerd. Even goed bedankt voor het linkje!

1 like

Zou echt een prachtig kwintet zijn. Ben benieuwd naar de Connie!

Heel mooi! De Zenith en de UG trouwens ook. Word een echt prachtige verzameling.

Mooie Constellation hoor, de rest mag er zeker ook zijn !