NA: Deze gaat nooit weg - Explorer 39mm

Veel sterkte met dit enorme verlies, maar hoe jij schrijft is prachtig. Het raakt me. Ik voel je. En ik begrijp je helemaal. Dit horloge ís jouw pa. :pray:t3:

1 like

Gecondoleerd met het verlies.
Je hebt zo een mooi aandenken! :hugs:

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Mooi en respectvol beschreven. Prachtige NA, gefeliciteerd. Draag deze in goede gezondheid en in herinnering aan je vader. Exploreer het leven ermee

2 likes

Gecondoleerd, maar mooie herinnering aan je vader!

1 like

Gecondoleerd.
Mooie herinneringen gecreëerd nu. 🫶🏻

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Heel mooi verhaal en prachtige keuze om dit horloge te nemen. Die zal met trots gedragen worden.

1 like

Gecondoleerd met het verlies, alle sterkte!
Maar wat een gave en betekenisvolle NA. Ben ook zeer benieuwd naar het resultaat van de gravure.

1 like

Sterkte met de verwerking! Als ik je verhaal goed interpreteer ben je al aardig op weg :+1:
Mooie herinnering zo.

1 like

Gecondoleerd. Heel mooie herinnering zo. Zoals hiervoor al aangegeven, het horloge is ‘bijzaak’, absoluut pracht van een horloge, maar geniet van het leven, in goede gezondheid. Alle sterkte gewenst.

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader…

1 like

Bedankt allemaal!
Ik hoop dit horloge inderdaad nog lang en in goede gezondheid te dragen, en zelf ook nog veel mooie reizen te maken waarin mijn vader in gedachten mee mag.
We hebben ook besloten zijn as uit te strooien op de plekken waar hij het liefste kwam, o.a. Zweden, Roemenië en de Provence. Dat doen we met de camper, enkele jaren geleden bouwde hij namelijk nog eens eigenhandig een VW bus om zoals hij dat vroeger met zijn T2 had gedaan.

De handen moeten nog een paar weken uitharden en worden dan geverfd. Het eindresultaat ziet er dan ongeveer zo uit: (35 jaar getrouwd | Casting Memories)

11 likes

Gecondoleerd.

Mooi om te lezen dat je een intense relatie met je vader hebt gehad.
Die herinnering blijft “ in the dash between”
Fijn dat je dit deelt, ik waardeer jouw eerlijkheid en herken de kwetsbaarheid, respect!
Sterkte man.

1 like

Gecondoleerd en een prachtig aandenken heb je aangeschaft.

1 like

Gecondoleerd met het overlijden en sterke met het verlies van je vader. Gezien zijn reizen exploreerde hij naar hartelust dus heb je een mooi toepasselijk horloge uitgezocht!

1 like

Heftig… Wel mooi om het verlies zo (mede) een plek te geven. Prachtig horloge.

1 like

Gecondoleerd en sterkte met het verlies voor jou en je geliefden! Dit is een pracht horloge, mag hem zelf ook bezitten en echt geweldig dat je hem laat graveren maakt het echt een persoonlijke touch en draag hem telkens met liefde en gedachten aan je pa!

1 like

Wat mooi! Ik heb ook overwogen iets met as te doen, maar kwam er met een horloge niet helemaal uit. Zo’n Cartier kroon leent zich daar natuurlijk bij uitstek voor. Mooi idee!

1 like

Mooi verhaal en een mooi horloge :+1:t2:

1 like

Mooi verhaal en mooie herinneringen om te koesteren!

1 like

Gecondoleerd!

1 like