NA: Deze gaat nooit weg - Explorer 39mm

Het allerbeste gewenst! Een mooi aandenken.

1 like

Gecondoleerd met het verlies.
Je hebt een prachtig aandenken in de vorm van de handen (geweldig idee trouwens) en het horloge.
Heel veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd met het overlijden van je vader.
Sterkte met het verwerken van het verlies.
Mooi dat hij door de Explorer altijd bij je is.

1 like

Gecondoleerd… prachtig horloge de Explorer. Hele mooie betekenis met de vingerafdruk.

1 like

Ook nog een grail watch van mij, alleen al ivm dat Don Draper deze droeg in madmen :ok_hand:t2:

1 like

Gecondoleerd! En dat je vele mooie herinneringen mag maken met je explorer waardoor je vader en stiekem steeds bij is

1 like

Mooi gebaar.

Ik kan uit ervaring spreken dat dit horloge erg waardevol blijft.

Hou de mooie herinneringen vast.

Groet Edwin

1 like

Mooi verhaal om zo de Explorer ( die je vader was ) een mooie twist te geven, en dan ook met een gravure. :ok_hand:t3:

1 like

Veel sterkte met het grote gemis! Je hebt een prachtig eerbetoon met de handen en de bij jouw vader passende explorer.

1 like

Allereerst gecondoleerd!
Mooi dat je aan het eind van je vaders leven een blijvend iets hebt kunnen realiseren.

Qua horloge: goede keuze!
Je vader was inderdaad ook een Explorer en dit is een tijdloos model :ok_hand:t2:.

Geniet er zo lang mogelijk van :watch:

1 like

Gecondoleerd!
Mooi, dat de herinneringen verbonden kunnen worden met krachtige verhalen en gebeurtenissen. Blijf ze koesteren, zoals je de band tussen jullie hebt gekoesterd.

1 like

Ach, gecondoleerd. Zelf m’n vader afgelopen oktober verloren, it sucks.

Gefeliciteerd met de prachtige explorer, fijn dat je op deze manier vorm kan geven aan je rouw.

3 likes

Mooi verhaal man, veel sterkte en blijf genieten.

1 like

Gecondoleerd en een mooi en herkenbaar verhaal.
Mijn moeder is recentelijk plotseling op een te jonge leeftijd overleden aan een hartstilstand.
Aangezien mijn moeder op de dag van overlijden een bruine broek en een crème kleurige trui droeg moest er dus een horloge komen met een bruine wijzerplaat en zonder secondewijzer (zodat het lijkt alsof de tijd stil staat (hartstilstand)). Via het forum heb ik dus een mooie bruine chronostop kunnen bemachtigen en online een crèmekleurig bandje gekocht.
En via een lokale edelsmid/juwelier heb ik haar handschrift en vingerafdruk op de achterkant laten graveren.
Excuses ik wil je topic niet overnemen maar je verhaal deed me aan mijn moeder denken en de zoektocht naar het perfecte horloge wat een eerbetoon is aan onze ouders. Ik wens je veel sterkte toe en kijk naar het horloge met een lach en een traan.

14 likes

Heel mooi en goed doordacht. Voor jou ook sterkte gewenst. We zoeken allemaal een manier waarop je ze dicht bij je kunt houden, en als lid van dit forum kom je natuurlijk al snel op een horloge uit.
En maak je niet druk over het overnemen van het topic, alleen maar mooi als je dit met elkaar kunt delen en misschien kan iemand er inspiratie uit halen.

1 like

Het verhaal raakt me! En dat heb je heel mooi kunnen ‘vastleggen’ met de handen en 2 horloges. Veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd met je vader. Met deze Explorer met zijn vingerafdruk heb je straks mooie herinneringen aan hem. Geniet er met volle teugen van.

1 like

Prachtig horloge en geweldig als herinnering.
Ook een zeer mooi idee om de vingerafdruk te laten graveren, die tip ga ik onthouden.

Draag hem met veel plezier en in goede gezondheid!

1 like

Mooi aandenken! Veel sterkte gewenst.

1 like

Mijn beste,

Een gedenkwaardig horloge.
Niet alleen om de huidige tijd af te lezen,
doch ook om zo af en toe eens te mijmeren over de tijd die zoveel heeft betekend.:rose:

Vrede en ale goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes