NA : "Deze komt er zeker nooit!" šŸ™„

Dat oranjeā€¦ Potverdorieā€¦ .
Ach ja, ik zou nooit een duiker kopen. Althansā€¦ Tot voor kort.
Veel plezier ermee ::+1:

1 like

Je raakt het record kwijtā€¦:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik heb een oudje uit 2001 en doet het nog steedsā€¦:op dezelfde batterij uiteraard en is gĆ©Ć©n solarā€¦ :slight_smile:
Niet kapot te krijgenā€¦
Draag het steeds tijdens fotograferen, ruwere werkzaamheden en op vakantie in het water.
En dat voor nog gƩƩn 4 tientjes(is ook geen G-Shock)

2 likes

Zo ā€œfoutā€, dat die gewoon weer leuk isā€¦ :+1:

1 like

Klopt, dit was een limited serie, 3 soorten met deze kleurstelling. Ik blijf deze gaaf vinden.

2 likes

nice, je moet een G shock hebben :smiley: en het liefst in een opvallende kleur. Goed gedaan.

1 like

Nadat ik afgelopen week in een ander topic iets las over spastische bewegingen zojuist toch die auto-el functie nog eens aangezetā€¦en wat blijktā€¦bij een ā€œniet zo comfortabele snelle wristflickā€ inderdaad wel licht :flashlight: :joy:

Afschuwelijk lelijk zoā€™n GƉƉN-Shock, komt er bij mij nooit in!!

Toch veel plezier ermeešŸ˜‰

1 like

Hier nog een, zo lelijk en zoveel plastic, die komt er bij mij echt niet inā€¦ nooitā€¦ neverā€¦

Ik snap de gein er wel van, je moet gewoon een tool-watch hebben met allerlei elektronische snufjes, maar bij mij is de keuze gevallen op een Tissot T-touch (is onderweg als het goed is), wat natuurlijk ook geen klassieke schoonheid is, maar wat mij betreft toch 10x beter dan zoā€™n plastic geval.

Evenwel veel plezier met deze oranje plastic fantastic. :grin:

2 likes

Je kan calibreren wanneer hij reageert op a el als het goed is. Google even op Test Mode voor dit model.

1 like