NA : "Deze komt er zeker nooit!" šŸ™„

Dat oranje… Potverdorie… .
Ach ja, ik zou nooit een duiker kopen. Althans… Tot voor kort.
Veel plezier ermee ::+1:

1 like

Je raakt het record kwijt…:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik heb een oudje uit 2001 en doet het nog steeds…:op dezelfde batterij uiteraard en is gƩƩn solar… :slight_smile:
Niet kapot te krijgen…
Draag het steeds tijdens fotograferen, ruwere werkzaamheden en op vakantie in het water.
En dat voor nog gƩƩn 4 tientjes(is ook geen G-Shock)

2 likes

Zo ā€œfoutā€, dat die gewoon weer leuk is… :+1:

1 like

Klopt, dit was een limited serie, 3 soorten met deze kleurstelling. Ik blijf deze gaaf vinden.

2 likes

nice, je moet een G shock hebben :smiley: en het liefst in een opvallende kleur. Goed gedaan.

1 like

Nadat ik afgelopen week in een ander topic iets las over spastische bewegingen zojuist toch die auto-el functie nog eens aangezet…en wat blijkt…bij een ā€œniet zo comfortabele snelle wristflickā€ inderdaad wel licht :flashlight: :joy:

Afschuwelijk lelijk zo’n GƉƉN-Shock, komt er bij mij nooit in!!

Toch veel plezier ermeešŸ˜‰

1 like

Hier nog een, zo lelijk en zoveel plastic, die komt er bij mij echt niet in… nooit… never…

Ik snap de gein er wel van, je moet gewoon een tool-watch hebben met allerlei elektronische snufjes, maar bij mij is de keuze gevallen op een Tissot T-touch (is onderweg als het goed is), wat natuurlijk ook geen klassieke schoonheid is, maar wat mij betreft toch 10x beter dan zo’n plastic geval.

Evenwel veel plezier met deze oranje plastic fantastic. :grin:

2 likes

Je kan calibreren wanneer hij reageert op a el als het goed is. Google even op Test Mode voor dit model.

1 like