Prachtig horloge!
Erg mooie kleur inderdaad!
Je boft maar met zo’n
feli, mijn kleurtjes ook
Mooi hoor
Juiste kleur ook
Erg mooi! Heb ook wel eens naar Certinas zitten loeren, zit leuk spul tussen. Je ziet ze hier maar weinig! Top actie van je vrouw ook
Gefeliciteerd met je horloge! Heel mooi, en echt een mooie kleur.
Heb zelf een DS Action Diver “save the turtle”. Draag die ook bijna elke dag… Certina echt een ondergewaardeerd merk vind ik!
Overkomt mij nou nooit …
Wat een frisse verschijning, deze Certina. Ben het met je eens “die kleur!”, serieus lekker fris. Laat de zomer maar beginnen. Wens je veel draagplezier enne, koester je wederhelft!
Heel mooi cadeau geniet van deze mooie aanwinst en je vrouw
Mooi cadeau man! En die kleur is echt top
Erg mooi horloge. Fascinerende kleur die blijft boeien. Gefeliciteerd hoor!
Prachtige Certina, gefeliciteerd met dit horloge, met je verjaardag en zo’n lieve vrouw!
Prachtig hoor, gefeliciteerd!
Schitterende kleur en cadeau
Alvast gefeliciteerd
Mooi man, en je hebt gelijk qua kleur. Die is prachtig! Gefeliciteerd!
Wow dat is inderdaad een prachtige kleur! Gefeliciteerd met dit prachtige cadeau, dit zijn de betere cadeaus…
Smaken verschillen, maar 1) zo’n vrouw zoek ik ook (weet je er nog 1? ) 2) zeer bijzondere kleur 3) niet mijn smaak, maar over smaak valt niet te twisten.4) Design daarentegen erg mooi! 5) KORTOM ENJOY
Zeker een aparte kleur
Super gave Certina. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Bedankt voor alle leuke reacties! Ben nog steeds heftig “in de wolken”.
Ik heb vrouwlief gisteravond op een gepaste manier bedankt. Uiteraard met de Certina om de pols. Heb er helaas geen foto’s van. Wel video, maar die kan ik hier niet uploaden…