NA........Die Kleur!!!

Een paar maanden geleden zijn m’n vrouw en ik horloges gaan kijken. Zowel grote warenhuizen als AD’s bezocht, en ook veel internet filmpjes bekeken.

Het is een verjaardagskado voor mij en vrouwlief had maar één vereiste, en dat is dat zij het ook mooi vind. Ikzelf had eigenlijk maar één wens, een merk wat ik nog niet in bezit heb. Tot nu toe bestaat m’n bescheiden collectie uit verschillende merken, niet één van hetzelfde. En oh ja, het liefst wel weer een quartz, daar ik veel weg ben voor m’n werk en daar alleen een paar werkhorloges gebruik.

Veel moois gezien en gepast. Van Hamilton Jazzmaster small second tot Edox Skydiver 70’s. Ook de Longines Conquest was een serieuze kandidaat.
Maar er was één horloge waar m’n aandacht naartoe bleef trekken en dat was een Certina de Podium, en dan vooral vanwege de kleur. Het schitterende groen (naar de blauwe kant), ik viel er als een blok voor! M’n wederhelft had dat natuurlijk direct in de gaten, vrouwen hebben daar (helaas!?) een aparte zintuig voor. In dit geval in mijn voordeel, want gisteren…

Nietsvermoedend op de bank zittend naar de buis loerend (flauwe comedy die ik al 14 keer gezien heb), kreeg ik ineens uit het niets een…kado!
Ben volgende maand pas jarig maar het vrouwtje kon niet langer wachten. Ze was zelf bepaalt ook erg enthousiast.

Openmaken en…

Vandaag meteen de band op maat laten maken en om de pols geslingerd.
Welkom in de collectie, bedankt lieverd!

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

116 likes

Geweldig, dat zijn de betere cadeaus. :ok_hand:

1 like

Wow, heel mooi en wat leuk om hem zo (toch nog) onverwacht cadeau te krijgen :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst en mooi gebaar!

1 like

Een Precidrive chronograaf, goede keuze! :smiley:

1 like

Heel mooi kado! De plaat heeft inderdaad een mooie kleur groen zo, veel plezier ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie kado.

1 like

Hij knalt! :heart_eyes:

1 like

Supermooi ! veel draagplezier !

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd met deze mooie Certina! Prachtige kleur inderdaad! :ok_hand: En gefeliciteerd met zo’n lieve vrouw, dat mag ook wel gezegd worden! :+1::grin:

2 likes

Wat een heerlijk kado :+1:t2: prachtige kleur wijzerplaat!

1 like

Tof cadeau in een heerlijke kleur! Topvrouw heb je :+1:

1 like

Prachtig cadeau, gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd alvast :joy: kek kleurtje hoor :ok_hand:

1 like

Heel gaaf!

Alvast gefeliciteerd! Mooi horloge hoor, lekker fris kleurtje :+1:

1 like

Nice!!
Congrats. :+1:

1 like

Leuk cadeau en alvast gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd een groene wijzerplaat is in de regel erg chique :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd dat is nog eens een mooi kado. Wat een mooie kleur ook. Geniet ervan en koester zo vrouw.

1 like