NA - Dietrich OT-3 shine

Afgelopen week toch wel een bijzonder horloge binnengekregen vanuit Zwitserland. Namelijk de Dietrich OT-3 shine. Geen alledaags horloge en absoluut een conversatie starter.

Wat is er dan zo bijzonder aan dit horloge? Het horloge is ontworpen door Emmanuel Dietrich. Betreft een kunstenaar die zich bezighoudt met organische vormen. OT staat ook voor Organic Time. Zo is de gouden ster bv de secondewijzer die ronddraait en is er veel meer te zien op de wijzerplaat. De kastvorm is op z’n minst bijzonder te noemen:

Ik had eerder al een NA topic aangemaakt van de ‘normale OT-3’. Hieronder een aantal foto’s van beide modellen samen:

Fijne zondag verder! :grin:

65 likes

Bijzonder en zeker organisch :+1:

1 like

Altijd fan geweest van de OT modellen, deze uitvoering kende ik nog niet! Gaaf ding, veel plezier ervan.

1 like

Tof, gefeliciteerd!

1 like

Zeker bijzonder. Draag hem met plezier.

1 like

Zeer gaaf! Congrats! :+1:

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Bijzonder. Gefeliciteerd met je NA

1 like

inderdaad, toch bijzonder,
draag hem met plezier

1 like

Nee ik dus ook niet! Heb Emmanuel een mailtje verstuurd. Ben benieuwd waarom dit model ook de OT-3 als modelnummer heeft gehad en niet een eigen OT nummer heeft. Volgens mij is dit model ook veel minder gemaakt aangezien je ze vrijwel nergens ziet. Er staat er 1 op EBay en verder nergens iets van te vinden.

1 like

Zeer mooie en bijzondere NA! Geniet ervan

1 like

Prachtig en bijzonder.

1 like

Mijn beste,

Wat een excentriek horloge!!
Even wennen voor mij, als conservatieve Coenraad.
Doch, als ik zo naar jou pols kijk,
zie ik een formidabele tijdwaarnemer.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooie en bijzondere “praatjesmaker”. Praatjesmaker in de zin van conversation piece.

1 like

Iets te formidabel want je kunt er minuten naar staren zonder uitgekeken te raken. Wel leuk voor in de files trouwens :laughing:

2 likes

Cool! Je hebt toch eerder ook al een Dietrich gehad?

1 like

Mooi Adil :ok_hand:

1 like

Prachtig !!! :ok_hand:

1 like

Ja klopt! Heb ook ooit de groen met zwarte OT-1 gehad. Die wil ik ook weer een keer terug. Dat is deze:

4 likes

Kan het kloppen dat mij dit een beetje aan Seven Friday doet denken?

1 like