NA - Dietrich OT-3 🔥

Wowndie zijn vet!

1 like

Ah je hebt hem binnen. Hij is gaaf hoor! Inderdaad een echte conversation piece. Lekker kleurtje heb je uitgekozen.
Veel plezier ermee kerel!

1 like

Thanks. Was toevallig de goedkoopste dus het zat een keer mee haha. De andere kleuren waren ook erg gaaf. De OT-4 bv die een Carbon bezel heeft:

1 like

Wauw :smiley:

1 like

Haha wauw op een positieve manier?

Zeker! Gebeurd van alles, maar is - op één of andere manier - niet te veel. Top. :ok_hand:

1 like

Gaaf en bijzonder klokje zeg, veel draagplezier!

1 like

Zo die zijn mooi

1 like

Ja gaaf idd en erg plat.

2 likes

Gewaagd maar erg geslaagd! Ik hou van die buitenbeen keuzes :ok_hand:

1 like

@Zulu, ik dacht dat Ide niet door de ballotage was gekomen. @Batossai cool ding, die secondewijzer is echt wel geinig.

4 likes

Thanks leuk om dat van jou te horen aangezien je ook een eigenwijze smaak hebt. Dit horloge zou ook mooi in jouw collectie passen denk ik.

1 like

Heel erg gaaf deze Adil! Denk ook de leukste qua kleurstelling. Veel draagplezier :sunglasses:

1 like

Oeps ben ik bekend en berucht hahaha… ik kende het merk nog niet! Ga morgen zeker even kijken op het www! Krijg een Ginotti gevoel bij dit hrologe. Dat is een horloge handel in Antwerpen, maar wel eentje waar ze buitenbeentjes verkopen :smiley:

1 like

Hun horen bij dit groepje.

4 likes

Prachtig
Jammer genoeg geen fijnafstelling op de gesp.

Maar dat is mijn stokpaardje

1 like

Mooi ding!

Het is weer eens wat anders en dat kan ik alleen maar toejuichen :+1:

1 like

Erg bijzonder! Veel draagplezier :sunglasses:

1 like

Deze vind ik persoonlijk wel wat over de top…apart, dat zeker. Maar dat mag ook wel voor 28k…

1 like

Die heeft een unieke secondewijzer. Heb je toevallig al op youtube gezien hoe die loopt?

1 like