NA: dikke Bulova Super Seville Day-Date

Mooi exemplaar zeg!

1 like

Dankjewel! Hij is erg strak inderdaad :heart_eyes:

1 like

Mooi horloge hoor :ok_hand:

1 like

Groot gelijk!

Alhoewel, als ik bedenk wat ik als student aan uitgaan uitgaf en dat nu wegvalt ben je snel een eind op weg! :grin:

1 like

Hahahahaha, daar heb je zeker een punt. Ik blijf ook zeker mooi sparen op dit moment :grin:

1 like

Leuk dat ie zo bevalt; veel Seville-plezier!!!

1 like

Waarom hoop je dat? De prijzen voor een strakke Super Seville liggen wel rond de 500 euro en ook hier op het forum wordt er met regelmaat meer voor gevraagd.

Ik hoop het ook natuurlijk maar als hij hier 500 euro voor heeft betaald zou ik dat een prima en realistische prijs vinden.

1 like

Van harte. Heb er ook één en het is een heerlijk ding!

1 like

Mooi horloge hoor, veel plezier ermee! Goede keus om advies in te winnen bij @LastGentlemen, die heeft mij ook regelmatig van advies voorzien…

2 likes

Zeg dat wel! Ben er erg blij mee! Hoe ziet die van jou eruit? :slightly_smiling_face:

Dankjewel, dat moet wel goedkomen! Ja, zonder die adviezen was ik nergens… Dan had ik waarschijnlijk een mooie neppert te pakken gehad :grimacing:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Super gaaf! Blijft een heerlijke klik en Bulova is een merk waar ik steeds meer naar kijk. Ben bang dat er toch snel ook een Bulova om mijn pols zit :wink: .

1 like

Hahahaha ik hoop het voor je… ik heb niks te klagen :grin:

Zo: Wat dragen wij vandaag XXXVII

1 like

Aahh kijk aan zijn broertje! Ook een mooie witte plaat :grin:

Heel erg fraai :+1::+1:

1 like

Zeker, ik heb er zelf ook een hele zoektocht op zitten en ben tot de conclusie gekomen dat de prijs van een echt goede (en originele zonder redial) richting de 600-700 loopt maar dat het kwalitatief een horloge met een waarde van 300-400 euro is. Alle exemplaren die ik in mijn handen heb gehad hadden issues. Ik ben gestopt met de zoektocht omdat het voor mij ook een alternatief voor een echte DD was en ik geen 600 euro voor een knutselproject over had.

1 like