NA: Dikke duiker

Na een paar weken geduld heb ik vandaag deze knappe duiker mogen verwelkomen.

Nadat ik een paar weken geleden mijn recent gekochte TH en Oris 65 te koop had gezet omdat het weer eens kriebelde kreeg ik een vriendelijk bericht van @Bauhaus mbt tot de plannen. Na wat berichten over en weer en het kenbaar maken van een PO 8500 op mijn shortlist kwam Remco met de optie om zijn PO te kopen, een voorlopige overeenkomst was snel gesloten.

Remco ging echter eerst nog even van zijn vakantie genieten wat mij de tijd gaf om de tag en oris te verkopen. Afgelopen maandag kwam Remco terug van vakantie, maar 2 dagen daarvoor was mijn vriendin uitgerekend van ons 2e kind dus het voornemen om elkaar halverwege te ontmoeten hebben we toch maar geannuleerd… en ja hoor, maandagavond is onze zoon geboren! Daar kan natuurlijk geen horloge tegenop!

Er kwam hulp uit onverwachte hoek… ik heb vaker contact met @EricPP en die maakt zijn reputatie hier weer eens waar door aan te bieden de PO bij Remco op te halen en daarna naar het diepe zuiden te brengen, aldus vandaag geschiede :slight_smile:

Eerste indrukken: wat een knaller is die PO en dat bedoel ik louter positief! Prachtige grijze bezel, plaat bezaaid met opgelegde indices , numerals en logo, oranje sec tip en seamaster naam voor het speelse, hev die volkomen overbodig is, maar ik juist altijd kan waarderen en natuurlijk de prachte kast! Ja, hij is dik, maar hij draagt prettig en het misstaat m niet wat mij betreft

Genoeg geluld

Jullie snappen dat ik blij ben met mijn zoontje en de PO als ‘kraamcadeau’ (je hoeft maar een reden te hebben)

:smile:

58 likes

Prachtig aanwinsten

1 like

Klein wondertje (allebei):ok_hand:

1 like

Super mooi :heart_eyes:

1 like

Het zal geen verrasing zijn dat ik dit een geslaagde aankoop vind.

Is dit de 42 of 45,5mm.

Veel draagplezier!

1 like

Wauw, een dubbele felicitatie van mij!

1 like

Van harte met de kleine! En van harte met de Omega ook.

1 like

Prachtigprachtigprachtig, alle twee, daar ben je :upside_down: van!

1 like

Supermooi horloge :grinning:

Heel veel draagplezier ermee

Ik reken er op dat hij bij jou ook meer dan 3 jaar mag blijven :wink:

1 like

Mooi ventje, en leuk klokje :grin::+1::wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. :thumbsup:
leuk tijd bijhoudertje ook trouwens. :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd. Geniet van allebei.

1 like

Van harte! Draag ze allebei met trots.

1 like

Prachtig, dubbel gefeliciteerd!

1 like

Proficiat! Terecht trots!

1 like

Gefeliciteerd met jullie zoon. Ook prachtig die Planet Ocean en leuk dat dit zo samenvalt, wordt moeilijk om die te flipperen. Zoonlief verwacht toch echt die PO later.

Wat een mooie deal met de HF - hulde voor EricPP

1 like

Dit is de 42. Valt goed om mijn smalle polsen. Reken me niet af op de foto’s, daar lijkt ie altijd een joekel

1 like

Eerlijk vindt ik je zoon de mooiste van harte en inderdaad een prachtig kraam geschenk :grinning::+1::+1::+1::+1::gift:

2 likes

Van harte met jullie prachtige zoon en de klok is ook super! :ok_hand:t4:

2 likes

Geweldig horloge, maar zelfs die PO valt in het niets bij je andere aanwinst! Dubbel proficiat dus!

Hulde voor @EricPP, mooi om te lezen dat forumleden elkaar helpen!

2 likes