Top man! Leuk. Het is je gelukt Gefeliciteerd! En uiteraard dubbel gefeliciteerd!
Tophorloge !!! En natuurlijk gefeliciteerd met de kleineā¦blijft een wonder !
@EricPP vandaag ook mogen ontmoeten en inderdaad top wat hij gedaan heeft voor alle partijenā¦
Gefeliciteerd!
leuk kereltje en mooie klok. veel plezier van beiden.
Mooi horloge en gefeliciteerd met de kleine .
Prachtig klokje. - houd 'm en geef 'm aan je zoon als hij 18 is!
Dubbeldik gefeliciteerd!!!
Nu lekker van al dat moois genietenā¦
Gefeliciteerd met zoon en horloge !
Tof hoor, erg leuk dat je het tegelijkertijd met je zoon kon combineren. Dat geeft de Omega een extra emotie voor de rest van je leven
En eht blijft een prachtklok⦠ik heb zelf ook de 8500 42mm gehad, en sinds ik de nieuwe versie heb gezien ben ik weer terug verliefdā¦!
Dubbel gefeliciteerd man geniet ervan .
Gefeliciteerd met beide aanwinsten! Leuk om te lezen.
Was de moeder niet een beetje geĆÆrriteerd dat je in deze tijden je nog bezig hield met je andere hobby?
Het is allemaal al prachtig gezegd, dus ik wens het hele gezin vooral veel gezondheid toe!
Van harte, mooi ventje! En mooi gebaar van ericpp!
Ik heb nu 2 zonen en 2 mooie horloges voor ze, maar 18 lijkt me nog wat jong om daar verantwoord mee om te gaan (als ze op hun vader lijken)
Moment komt vast wel eens
Gefeliciteerd!!! Ze zien er prachtige uit
2x proficiat!
Met beide bedoelde ik zān vriendinš
Gefeliciteerd met je zoon!
Ik zag laatst op YouTube een horlogeverzamelaar die bij elk horloge bepaalde herinneringen had en om die reden ook nooit werden verkocht. Die PO van je komt daar nu ook in aanmerking voorā¦
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! De PO is fraai om deze gebeurtenis te vieren en als aandenken natuurlijk een blijver!!
Toffe actie van @EricPP