Ik heb al tijden een fascinatie voor “echte” tool watches. In die zoektocht kwam ik uit bij een Divex 200m. Divex is een bedrijf en produceert uitrusting voor (commerciële) duikers. Ze verkopen ook duikhorloges met hun logo erop. Zie het als een soort poormans Rolex comex.
Vandaag ontvangen en heel blij mee. Voelt stevig aan en kan tegen een stootje. Ideale vakantie horloge voor deze zomer! Als het immers een maand op de zeebodem kan overleven moet een Frans bergmeer ook geen probleem zijn!
Haha nee ik snap dat je dat niet nodig hebt Ik kon zelf het verschil tussen de twee niet zo goed vinden dus ik vroeg me af wat jouw reden was. Tof ding iig
“but the 6:00 side of the strap was the obvious failure point, no doubt a spring bar failure as a diver snagged his wrist on his own gear or on part of the wreck as he was exploring.”
Lol, met duiken zou ik daarom kiezen voor n nato of Zulu band.
“Brushing away a bit of the thick crust revealed a rather Seiko-esque diver, with a 4:00 crown position and distinctive hands similar to those found on the ubiquitous SKX series Seikos”
Kwa kast heb ik er meer n Citizen Premaster gevoel bij.