NA: DOE-HET-NIET, ook niet voor de zomer. Toch...

Het zal.

Iets met zwakte, slappeling, watje, etc.

Want: te lomp, te dik, te breed, te groot, te kleurig, niet mijn stijl, al vaker zoiets geprobeerd, geen blijver, etc.

Toch gedaan, gewoon voor de zomer, in de wetenschap dat dit vast geen blijver is. En onze plaatselijke juwelier “moest” er natuurlijk van af, en ja je kunt die mensen er dan ook niet mee laten zitten.

Dus eigenlijk omdat 'ie gewoon leuk is en qua afwerking een heel paar tandjes boven de prijs tilt heb ik deze Bulova Performance Racer maar aangeschaft. Hij lachte zo lief. :sunglasses:

Een kleine knipoog naar de jaren '70 racerij. Dus ook leuk gevonden, die doos.

Wat leuke details ook nog:

De dikte is voor mij wel weer bijzonder. Na jarenlang dikke Grand Seiko’s van 14mm of meer gedragen te hebben, draagt dit ondanks de net geen 13mm, voor mijn gevoel wel, eh, dik. Niet storend, want als vrijetijds- en zomerhorloge met korte mouwen is het uitstekend te doen, maar ik merk dat ik het niet helemaal meer gewend ben nu mijn hele collectie uit horloges bestaat die met een beetje goede wil, net boven de 10mm uitkomen.

Ook een wat typische layout van de wijzerplaat. Een chrono met alleen een 60 minuten register en daarnaast een 24-uurs aanduiding en géén “gewone” secondewijzer. :thinking:

Ik mis de gewone seconde niet, want ik leef niet op de seconde, zeg maar.

Een robuuste band met quickrelease en halve schakels!

Binnen:

Buiten (je kunt hem ook buiten dragen inderdaad) :slight_smile: :

In ieder geval, leuk voor nu, we gaan zien wat het wordt, maar een beetje kleur in mijn collectie kan wel weer. :smiley:

Bedankt voor het kijken!

175 likes

Gefeliciteerd met deze zeer toffe aanwinst :ok_hand:

1 like

Onverbeterlijk :smile:

Mooie Bulova, veel plezier ermee :+1:

2 likes

Tof! Helemaal klaar voor een lange warme zomer!

Geniet ervan.

1 like

:joy:

Ondanks de dikte vind ik hem wel erg tof. Gefeliciteerd met deze NA!

1 like

Fris ding en ach, stoere kerels bestaan alleen bij de gratie van watjes en slappelingen :wink:

3 likes

Had deze ook al gespot, gaat op de wishlist :+1:

1 like

Gewoon een dikke klatser om van te genieten. Dat blauw is lekker. Lekker dragen! Fijne zomer!

1 like

Maar goed dat je eigenwijs bent geweest :+1:t2:

1 like

Frisse Bulova :+1:

1 like

Deze is erg leuk :+1:

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Vind hem prachtig. Daarbij wat je zelf zegt.
Je kan die mensen daar niet mee laten zitten… Goed gedaan!

1 like

Prachtige zomer aanwinst! :ok_hand: :sun_with_face: Geniet ervan kerel! :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke Bulova, gefeliciteerd :+1:.

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Prachtige zomerknaller

1 like

Cool horloge hoor. Frisse kleuren. Geniet er van!

1 like

:upside_down_face:

Dik man!

1 like

Fijn, die mensen die hun verantwoordelijkheid nemen! Sympathiek gebaar. Mooi aanwinst!

1 like