Maar het datumvenster hoeft ook niet afwezig te zijn.
Ik was daar met twee smakelijke Israëlische dames, dus ik vond het een leuk stadje.
Nee man, die aquaracer is veel leuker. Gefeliciteerd daarmee.
Maar het datumvenster hoeft ook niet afwezig te zijn.
Ik was daar met twee smakelijke Israëlische dames, dus ik vond het een leuk stadje.
Nee man, die aquaracer is veel leuker. Gefeliciteerd daarmee.
Gefeliciteerd. Mooie Aquaracer, ga je veel plezier aan beleven
Gaaf 
Enjoy man 
Mooie TH
gefeliciteerd
Gefeliciteerd Kaan met je Tag Heuer, natuurlijk veel draagplezier
.
Maar waarom is een no date zo belangrijk, ik lees het vaker op het forum? Zal wel een kwestie van smaak zijn. Zoals je weet heb ik aardig wat horloges en geloof mij, heb er maar 2 zonder datum. Goed dat je er nog een rubberen strap bij gaat bestellen, zal echt mooi staan op die Aquaracer.

Natuurlijk moet ik ook theinvisebleman feliciteren met zijn Aquamarine en ook hem veel draagplezier wensen.

Ik vind het zonder veel meer in balans, en stoor mij eraan dat ik elke keer die verrekte datum moet goed instellen bij de automaten.
Dit gevoel heb ik met name bij pilot watches en duikers. Maar een classy Grand Seiko of ander soortgelijk model vind ik het minder erg.
Mooie aanwinst hoor 
Geniet ervan, hoop dat hij de vakantie red 
Ik kan heel ver met je meegaan zoals jij het uitlegt, alleen dat het meer in balans is daar heb ik geen moeite mee. Maar zoals je zegt, iedere keer die verrekte datum goed zetten dat is soms best wel een nadeel. Mijn oplossing hier voor was een radio controlled horloge en een perpetual calender. Dus als ik geen zin heb om het horloge op datum te zetten slinger ik 1 van die 2 om de pols. En wat helemaal handig is, hoef mij dan geen zorgen te maken over de datum, bijvoorbeeld van 30 april gaan ze zelf naar 1 mei. Maar zoals je zegt bij sommige horloges is een datum geen probleem, o.a bij de GS en nog wat andere horloges waarvan jij weet welke
.
proficiat, veel draagplezier!
Heel tof!
Mooie shitter. Veel plezier met zorgeloos dragen. Aquaracers zijn altijd tof.
Ja absoluut, raar dat ik nooit eerder één heb geprobeerd. Ze zijn best ondergewaardeerd helaas.
Gefeliciteerd! Gave Tag