NA - Doe maar een beatertje

Vorig jaar had ik een Squale gekocht voor de vakantie. Leuk oranje rubber strap erop gegooid. Ideale horloge om de vakantie en rest van de zomer mee door te gaan dacht ik.

Tot ik voor mijn vlucht op Schiphol een Tudor Black Bay 58 blue tegenkwam. Die kon ik met de extra btw korting nooit lagen liggen natuurlijk. En voor je het wist had ik vaker de Tudor om dan de Squale. Af en toe een beetje afwisselen dat wel.

Ik kwam wel tot de conclussie dat mijn toolwatches aka summer (at a five star resort with minimal diving) beaters absoluut geen datumvenster nodig hebben.

Nu een jaar later met zowel de 58 als Skwal allang vertrokken, zocht ik weer wat leuks voor de zonnige dagen.
Dit keer moest hij voldoen aan.

-No date
-Om en nabij 40mm
-Opgelegde indices
-Een B2B watch

Het is dus geworden de nieuwe Aquaracer, eindelijk ook één in een normaal formaat met 40mm. En een nodate, deze was er wel alleen in Quartz. Maar voor een beater is dat alleen maar beter :v:

De bracelet heeft PCL’s met een easy link. Heel handig.
En normaliter ben ik geen nato fan, maar deze vraagt er gewoon om, zie de foto’s onder. Denk dat ik er ook nog een rubber strap bij bestel.

Ps: leuk detail. Dezelfde dag hebben we met @theinvisibleman ook een NA voor hem opgehaald. Was wel twee uur verder rijden naar het nietige Aachen, wat een sfeerloze bodemput was dat zeg. Misschien kwam dat ook door het regen, maar zijn NA mocht er zeker zijn, een tiffany oh sorry aquamarine dial Sinn 556. Toffe horloge, als ze er een tweede van hadden liggen had ik die ook meegenomen :slightly_smiling_face:

Nu hopen dat ik voor de vlucht geen Sub no-date tegenkom :wink:

89 likes

Lekker man! Veel draagplezier.

1 like

Tophorloge, ondergewaardeerd! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

2 likes

:joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mooi Beater hoor! Erg mooie Tag! :ok_hand: veel plezier er mee!

1 like

Lekkere beater :muscle::+1::grin:

1 like

Hele mooie Aquaracer. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like

Nice! Geniet ervan!

1 like

Toffe Aquaracert :ok_hand:

1 like

Leuk je aquaracer zonder datumvenster, mooi horloge, geniet ervan. :+1:

1 like

Topper man, deze Aquaracer! Op naar een schitterende zomer!:desert_island::sunny::sunglasses::tropical_drink:

1 like

Lekkere beater😄

1 like

Heel mooi en ziet er zomerser uit dan verwacht met die nato :+1:

1 like

Mooie beater en die nato staat hem👌

1 like

Mooi horloge! Met een leuke rubber band moet dit wel een zomertopper worden.

2 likes

Mooi horloge.

1 like

gaat ie weer hoor! #enjoy!

1 like

Haha, het ging net 3 maanden goed maar de jeuk was me te intens :wink:

1 like

een prachtige keuze.
draag hem met plezier.

1 like

fijn om zo’n kwaliteitsproduct in quartz in de doos te hebben.
heerlijke grab & go !
kan ook nog gewoon prima “netjes” gedragen worden.

1 like

Congrats.

1 like