Vorig jaar had ik een Squale gekocht voor de vakantie. Leuk oranje rubber strap erop gegooid. Ideale horloge om de vakantie en rest van de zomer mee door te gaan dacht ik.
Tot ik voor mijn vlucht op Schiphol een Tudor Black Bay 58 blue tegenkwam. Die kon ik met de extra btw korting nooit lagen liggen natuurlijk. En voor je het wist had ik vaker de Tudor om dan de Squale. Af en toe een beetje afwisselen dat wel.
Ik kwam wel tot de conclussie dat mijn toolwatches aka summer (at a five star resort with minimal diving) beaters absoluut geen datumvenster nodig hebben.
Nu een jaar later met zowel de 58 als Skwal allang vertrokken, zocht ik weer wat leuks voor de zonnige dagen.
Dit keer moest hij voldoen aan.
-No date
-Om en nabij 40mm
-Opgelegde indices
-Een B2B watch
Het is dus geworden de nieuwe Aquaracer, eindelijk ook één in een normaal formaat met 40mm. En een nodate, deze was er wel alleen in Quartz. Maar voor een beater is dat alleen maar beter
De bracelet heeft PCL’s met een easy link. Heel handig.
En normaliter ben ik geen nato fan, maar deze vraagt er gewoon om, zie de foto’s onder. Denk dat ik er ook nog een rubber strap bij bestel.
Ps: leuk detail. Dezelfde dag hebben we met @theinvisibleman ook een NA voor hem opgehaald. Was wel twee uur verder rijden naar het nietige Aachen, wat een sfeerloze bodemput was dat zeg. Misschien kwam dat ook door het regen, maar zijn NA mocht er zeker zijn, een tiffany oh sorry aquamarine dial Sinn 556. Toffe horloge, als ze er een tweede van hadden liggen had ik die ook meegenomen
Nu hopen dat ik voor de vlucht geen Sub no-date tegenkom