NA - Doe maar iets geks.

Shit ik had serieus een heel verhaal geschreven, maar bij het uploaden van foto’s ging er iets mis. Voor ik het weet heb ik mijn hele topic verwijderd :sob:
Te laat om nu weer opnieuw te beginnen.
Nou ik heb dus een Mido gekocht, klaar.

Gebaseerd op

Laatste foto is vooral voor tips voor een evt vervangend bandje. Dat oranje is leuk, maar voor dagelijks heb ik toch iets minder opvallends.
Curved bandje is lastig vrees ik, wellicht een bandenboer op het forum die kan helpen?

Thnx voor het lezen :slight_smile:

120 likes

Leuk spul, maar had je die Air-King nog maar :stuck_out_tongue:

1 like

Tof ding! Opvallende kastvorm, ik denk dat ik mn nek wel even zal draaien op straat.

2 likes

Erg gaaf! Ben van plan om deze of de blauwe te gaan kopen, maar eerst eens passen. Geniet er van!

Zonde van de verloren tekst :confused:

1 like

Goed verhaal zo, lekker kort.

Cool horloge, een nieuwe Multifort. Ben ook wel benieuwd wat je er nog meer mee kunt qua straps. Is er ook een stalen band?
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Erg cool! Oranje is ook wel de mooiste uitvoering van dit model imo.

1 like

Van harte gefeliciteerd! Mooi verhaal, ondanks alle frustraties, zit er ook iets van humor in! :+1:

1 like

Ik kwam deze al tegen online. Het ontwerp mag er zeker wezen. Ik zie dat de band makkelijk te wisselen is. heeft Mido geen originele straps die je kunt kopen?

Erg geslaagd en zeker eens wat ander :wink:

2 likes

Kun je wat vertellen over de afwerking en je algehele indruk van de kwaliteit? Ik vind dat moeilijk in te schatten obv de (pers) foto’s.

1 like

Mijn beste,

Ziet er appetijtelijk uit!!
Leuk hoor!!
Ik wens je er dan ook een plezante tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Cool ding. Doet ook wat denken aan een aquanaut.

1 like

Thx allen :v:

[quote=“Andrew, post:5, topic:467606”]
Is er ook een stalen band?
[/quote] Jah, daarmee vond ik hem alleen iets minder. Een beetje te bonkig.

Nog niet voor dit model, maar zal eens navraag doen. Ze hebben wel curved 22 straps voor andere modellen, wellicht past het.

Voelt heel solide aan, zijkant van de bezel is gepolijst en voorkant heeft een lichte brush. AR Coating op glas ook strak.

Datum hoopte ik om 00.00 in één klap zou veranderen als een flip over klok. Maar dat gaat langzaam, in ca 4/5 mins.

Gifje.

10 likes

Jah had ik in mijn oorspronkelijke NA vermeld. Is een beetje de pink elelphant in the room.

Aquanaut is mijn grail watch, en ze hebben absoluut gelijkenissen.
Maar ik ben erg gecharmeerd van de big date, van mij mocht ie zelfs nog groter :smiley:

1 like

Het zijn ook echt geen kopieën. De mido heeft genoeg going for it

1 like

:scream::scream::scream::scream::scream:
Dat is balen. Wel een erg gave NA :ok_hand:
Mooie kast. Deze valt wel op verwacht ik (positief).

1 like

Gaaf ding. Heeft ook wel een beetje een vintage uitstraling, zeker als je er een mooie bruine gladde tuigleren band op zet. Gelukkig hebben ze, aan het plaatje met de jaartallen te zien, vanaf 2000 ‘normale’ lugs. Maakt ze wel een stuk mooier. Dus kan er ook een ‘normale’ band op.

image

Tsja… lijkt vintage maar is het niet en ook nog net niet vierkant… jammer anders had ie ook in het Vintage & Vierkant topic gemogen :stuck_out_tongue:

1 like

Mooi en leuk horloge, weer eens wat anders! :+1:

1 like

Ik ben ook benieuwd naar de mogelijkheden met het wisselen van banden.
Het horloge vind ik echt top. Eigen smoel en op basis van Mido heritage. De gradient dial en de datum (positie en grootte) maakt het imho helemaal af. Dikke feli!

1 like

Cool! Plaatjes zijn toch veel toffer dan tekst. :v:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA. Mooie kast en vorm. Big date staat ook echt bij deze kastvorm. Deze Mido is charming :ok_hand:

1 like