Shit ik had serieus een heel verhaal geschreven, maar bij het uploaden van foto’s ging er iets mis. Voor ik het weet heb ik mijn hele topic verwijderd
Te laat om nu weer opnieuw te beginnen.
Nou ik heb dus een Mido gekocht, klaar.
Laatste foto is vooral voor tips voor een evt vervangend bandje. Dat oranje is leuk, maar voor dagelijks heb ik toch iets minder opvallends.
Curved bandje is lastig vrees ik, wellicht een bandenboer op het forum die kan helpen?
Ik kwam deze al tegen online. Het ontwerp mag er zeker wezen. Ik zie dat de band makkelijk te wisselen is. heeft Mido geen originele straps die je kunt kopen?
Gaaf ding. Heeft ook wel een beetje een vintage uitstraling, zeker als je er een mooie bruine gladde tuigleren band op zet. Gelukkig hebben ze, aan het plaatje met de jaartallen te zien, vanaf 2000 ‘normale’ lugs. Maakt ze wel een stuk mooier. Dus kan er ook een ‘normale’ band op.
Tsja… lijkt vintage maar is het niet en ook nog net niet vierkant… jammer anders had ie ook in het Vintage & Vierkant topic gemogen
Ik ben ook benieuwd naar de mogelijkheden met het wisselen van banden.
Het horloge vind ik echt top. Eigen smoel en op basis van Mido heritage. De gradient dial en de datum (positie en grootte) maakt het imho helemaal af. Dikke feli!